آیا می خواهید یک کیت بطری را ببینید تا بتوانید از مدرسه تازه متولد شده به کلاس با قیمت مناسب دیدن کنید؟ کودک بطری استیل ضدزنگ را از OrganKidz بزرگ می کند. این کیت عالی است که با سرشیشه اونت سه سوراخه (جریان های مختلف) ، اسپوت خاردار ، یقه دسته ، دیسک آب بندی و درب استیل ضد زنگ همراه است.

برای کودک ، این بطری ها با سرشیشه اونت صفر پریستالتیک همراه هستند ، به این معنی که جریان هوا جهت جلوگیری از گرفتگی در بطری و ایجاد گازی کودک هدایت می شود. اگر شما نوک سینه ها را دوست ندارید می توانید آنها را با مارک های دیگر از جمله Avent ، Mam ، Nubby Non-Drip ، جریان طبیعی دکتر براون ، Think Baby ، Chicco Anti-Colic Silicone ، Born Free و Nuk تغییر دهید.

نقص طراحی این بطری این است که درپوش فولادی ضد زنگ به بطری نمی پیچید یا کلیک نمی کنید. این ممکن است برای شما معامله گر باشد زیرا این بدان معنی است که احتمال بروز نشت بالاتری وجود دارد. اگر قصد استفاده از این موارد را در خانه داشته باشید ، این مسئله مشکلی نخواهد داشت ، اما این سفر برای مسافرت بسیار مهم نیست.
مبانی بطری فولاد ضد زنگ

هنگامی که والدین در حال انتخاب بطری های کودک هستند ، فولاد ضد زنگ اغلب برای بطری های پلاستیکی یا شیشه ای منتقل می شوند. در حقیقت ، بطری های کودک از جنس استنلس استیل شکاف مشکلی را که والدین با استفاده از گزینه های دوم دارند ، ایجاد می کند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که شما باید استفاده از بطری های استنلس استیل را در نظر بگیرید.
مزایای استفاده از بطری کودک از استیل ضد زنگ
عاری از مواد شیمیایی

جایگزین بدون سم برای بطری های پلاستیکی یکی از بزرگترین مزایای استفاده از بطری های استیل ضدزنگ است. ساخته شده از فلز فوق جلا ، فولاد ضد زنگ هیچ ماده شیمیایی و منافذ آن را خسته نمی کند ، بنابراین نمی تواند بوی شیر ترش را حفظ کند.
بی خطر

فولاد ضد زنگ در هنگام شکستن ، شیشه را به عنوان جایگزین عاری از پلاستیک در اختیار دارد. در صورت ریزش ، یک بطری از جنس استنلس استیل نمی شکند. این یک ویژگی مهم است زیرا نوزادان مسن تر تمایل دارند بطری ها را به اطراف پرتاب کنند ، به علاوه برخی از مراکز مراقبت های روزانه به دلایل ایمنی از استفاده از بطری شیشه کودک خودداری می کنند.
بادوام

ما در مورد قابلیت شکستگی بحث کرده ایم ، اما آیا می دانید که خراش دادن یا خم شدن فولاد دشوار است؟ این باعث می شود که ماندگاری آن ها بسیار طولانی باشد و بعید به نظر می رسد در حالی که کودک از بطری سرشیشه نیم قطره اونت استفاده می کند ، تعویض شود. غیر معمولی نیست که بتوانید از بیش از یک کودک از بطری های استنلس استیل استفاده کنید ، فقط نوک سینه ها را جایگزین کنید.
بهداشتی

فولاد ضد زنگ به طور طبیعی مقاوم در برابر باکتری ها است ، به همین دلیل مشاغل پذیرایی از آن استفاده می کنند. همچنین مقاوم در برابر خراش است که برای رشد باکتری ها در قسمت های مخفی بطری ها دشوار است. غالباً بطری های استنلس استیل خمیده هستند تا اطمینان حاصل شود که به راحتی می توان آنها را تمیز کرد. بطری های فولادی معمولی معمولاً برای شستشوی سریع ماشین ظرفشویی ایمن هستند.
قابل بازیافت

فولاد ضد زنگ قابل بازیافت است و احتمال دارد بطری کودک شما از فولاد بازیافت شده ساخته شود. اگر سعی می کنید سازگار با محیط زیست باشید ، اطمینان حاصل کنید که می توانید بازیافت کنید ، نه اینکه به محل دفن زباله اضافه کنید.
کنترل دما

نگرانی اصلی در مورد فولاد ضد زنگ این است که فکر می کنند بطری برای کودک خیلی داغ خواهد بود. در حقیقت ، این یک ویژگی ایمنی است زیرا درجه حرارت در بیرون همان در داخل خواهد بود. اگر بطری برای لمس کردن آن خیلی داغ است ، شیر برای نوشیدن بیش از حد گرم است. همچنین ، شما نمی توانید فولاد را در مایکروویو گرم کنید ، بنابراین از انجام هرگونه مراقبتی در انجام این کار جلوگیری می کند و به طور بالقوه باعث پیچیدن دهان کودک شما می شود.
مضرات استفاده از بطری کودک از جنس استنلس استیل
دید

دشوار است که ببینید چه مقدار مایع در یک بطری است که نمی توانید مواد را ببینید. برخی از بطری های کودک از جنس استنلس استیل دارای مارک های داخلی هستند ، این یک ویژگی واقعاً مفید است که باید به دنبال آن باشید.
گران

اشکال در جستجوی جایگزین پلاستیکی این است که شما اغلب مجبور به پرداخت حق بیمه بهترین مجریان هستید. بطری های استنلس استیل می تواند در حدود 10 تا 30 دلار در هر بطری باشد.
سنگین تر

در مقایسه با بطری های پلاستیکی ، فولاد ضد زنگ برای نگهداری کوچک شما سنگین تر است. استفاده از یک آستین سیلیکون یا نئوپرن روی بطری می تواند به کودک شما کمک کند که بطری سر شیشه اونت چهار قطره صافی بهتر داشته باشد.
فریزر دوستانه نیست

هرگز از فولاد ضد زنگ برای ذخیره شیر مادر در فریزر استفاده نکنید ، زیرا گسترش شیر می تواند باعث تغییر شکل ساختار بطری شود. اگر بطری شما با ضمانت همراه باشد در صورت استفاده در فریزر ممکن است آن را باطل کند.
استفاده از بطری های استیل ضد زنگ
گرمایش

بطری از جنس استنلس استیل واقعاً سریع گرم می شود ، بنابراین می توانید به راحتی در زیر شیر آب یا در یک کوزه آب گرم گرم کنید. آنها همچنین در گرمکن های بطری برقی ایمن هستند.
شما هرگز نباید هر بطری شیر را در مایکروویو گرم کنید ، به خصوص یک بطری از جنس استنلس استیل زیرا مایکروویو شما را خراب می کند.

شما قادر خواهید بود دمای بدن را با احساس بیرون بطری تست کنید. صبر کنید تا قبل از اینکه به کودک خود لمس کنید ، احساس گرما یا خنک شدن نداشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد گرم کردن شیر برای کودک ، مقاله ما را در مورد بخاری های بطری کودک بررسی کنید.
شستشو

بطری های استیل ضد زنگ را دقیقاً مانند بطری های پلاستیکی یا شیشه ای بشویید. توصیه می کنم با آب صابون داغ شستشو دهید و یک برس بطری باعث تمیز کردن کامل و اطمینان از تمام وجود خواهد شد