مواردی که باید هنگام انتخاب سرشیشه بطری در نظر بگیرید

مانند همه افراد ، هر کودک متفاوت است و هنگام نوک سینه و بطری نیازهای خاص خود را خواهد داشت. برای بعضی از والدین ، ​​انتخاب نوک سینه مناسب نیاز به آزمایش و خطا دارد - خرید بیش از یک نوع و امتحان کردن آنها در نوزاد برای پیدا کردن مطلبی که بهترین عملکرد را دارد.
1 چیزهایی که باید در نظر بگیرید

مواد - متداول ترین انواع مواد برای نوک سینه های بطری تغذیه کودک لاتکس و سیلیکون است. لاتکس نرمتر و انعطاف پذیر تر است در حالی که سیلیکون از دوام بیشتری برخوردار است ، شکل آنها را بهتر نگه داشته و معمولاً بیشتر عمر می کند. یکی از مشکلات مربوط به نوک سینه های لاتکس در هنگام غذا خوردن کودک در حال از بین رفتن است.

اندازه - جریان پستان با اندازه سوراخ پستان مشخص می شود. اندازه ها معمولاً روی بسته بندی نشان داده می شوند و از اندازه 1 تا 4 متغیر هستند. بهترین نوک سینه های نوزادان معمولاً اندازه 1 هستند که به طور معمول برای نوزادان از 0-6 ماه است.

اگر جریان مایعات بیشتر از آنچه کودک شما قادر به تحمل آن است (کودک در حال خفگی است زیرا او نمی تواند به اندازه کافی سریع بلع باشد) ، باید به سرشیشه اونت سه سوراخه کوچکتر بروید. اگر کودک مجبور به خوردن بیش از حد سخت و در حین تغذیه گنگ باشد ، ممکن است کودک شما به جریان خون بیشتری نیاز داشته باشد.

شکل - نوک سینه ها همچنین به شکل های مختلفی وجود دارند - سنتی ، صاف و پهن و گسترده و ارتودنسی. نوک سینه های سنتی طولانی و کاملاً گرد در نوک هستند. نوک سینه های صاف و پهن برای شبیه سازی سینه مادر ساخته شده است. نوک سینه های ارتودنسی بیشتر شبیه دهان کودک شما هستند.

برای مادرانی که از بطری برای تکمیل شیردهی استفاده می کنند ، نوک سینه های صاف و پهن ممکن است بهترین انتخاب برای نوزاد باشد.


نکات ایمنی در مورد بطری

این که آیا شما به عنوان مکمل تغذیه با شیر مادر یا شیر دادن به بطری ، همیشه به شما بطری می دهید ، مهم است که تجربه کودک را تا حد امکان راحت و تمیز کنید. در زیر چند نکته برای تمیز کردن نوک سینه های بطری و همچنین تغذیه صحیح با کودک (منبع) آورده شده است.
1. تمیز کردن نوک سینه های بطری

برای سالهای طولانی ، عقیم سازی بین هر تغذیه روش تمیز کردن توصیه شده بود. با این حال ، اکثر منابع توصیه می کنند استریل کردن را فقط قبل از اولین استفاده انجام دهند.

هنگامی که نوک سینه ها را برای اولین بار استریل کردید ، روش های توصیه شده تمیز شامل شستن دست با صابون و آب یا شستشو در ماشین ظرفشویی است. همه نوک سینه ها ماشین ظرفشویی ایمن نیست ، بنابراین حتماً دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید.

اگر احساس می کنید که سرشیشه نچرال اونت را بین هر بار استفاده می کنید ، از این روش اطمینان بیشتری دارید ، و بسیاری از تولید کننده ها عقیم سازی ارائه می دهند. انتخاب بیشتر یک انتخاب شخصی است.

نکته مهم: همیشه نوک سینه های شکسته یا پاره شده و همچنین نوک سینه هایی را که بعد از شستشو شروع به بوی نامطبوع می کنند ، دور بیندازید.
2. تکنیک های تغذیه مناسب

از تغذیه کودک در وضعیت دراز کشیدن خودداری کنید. موقعیت عالی برای تهیه بطری این است که گهواره کودک را در بازوی خود قرار دهید که سرش در استراحت بازوی شما استراحت کند. کودک باید در وضعیت نیمه نشسته و نیمه خواب باشد. لیوان گرفتن بطری در هنگام خوابیدن می تواند منجر به عفونت گوش شود و خطر خفگی را به وجود آورد.

بطری را طوری قرار دهید که نوک پستان همیشه کاملاً با شیر پر شود. این باعث محدود شدن میزان دریافت حباب های هوا می شود که می تواند منجر به گاز و یا کولیک شود.

کودک را در نیمه راه تغذیه کرده و در پایان باعث کاهش درد دردهای شکمی ناشی از گاز می شود. هنگام تغذیه کودک در اواسط تغذیه ، موقعیت کودک را تغییر دهید تا کودک در طول تغذیه راحت باشد.

همیشه در طول تغذیه با کودک در تعامل باشید. این یکی از بهترین زمانهای اتصال است. حتما با چشمان ارتباط برقرار کنید ، با کودک نرم صحبت کنید و هنگام تغذیه نوازش کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بهترین قاشقهای کودک در سال 2019 - وعده های غذایی را برای بچه ها سرگرم کننده تر کنید

چه محدوده قیمتی را باید در نظر داشته باشم؟

راستش بستگی به بودجه شما دارد. شما می توانید یک بوت برفی 10 دلاری تا 140 دلار خریداری کنید. بیشتر والدین آن را به عنوان یک خرید یک فصل فکر می کنند ، اما این نباید باعث شود تا شما در کیفیت کیف های کفش سازش کنید. چکمه های برفی طولانی مدت است ، بنابراین می توان آنها را به عنوان فراز و نشیبهای دست به دست داد یا برای کودک نوپا بعدی استفاده کرد.

شما همچنین می توانید لذت ببرید: بهترین بطری های کودک در سال 2019 - راهنمای خرید مختصر و بررسی

افکار نهایی

چه شیردهی و چه شیردهی ، زمان تغذیه یکی از مهمترین تجربیات پیوند دهنده برای کودک و مادر ، نوزاد و پدر یا کودک و سایر اعضای خانواده است. مانند اکثر چیزهای زندگی ، ما بهترین چیزها را برای کودک می خواهیم.

تهیه بهترین نوک سینه های بطری یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای کودک انجام دهید. نوک پستان مناسب خطر خفگی را کاهش می دهد ، جریان مناسب شیر برای کودک فراهم می کند و خطر لکه بینی ، گاز و کولیک را کاهش می دهد.

با توجه به این معیارها ، من نوک پستان بطری کودک Philips Avent Natural Philips Avent را به عنوان بهترین نوک سینه بطری کودک از این انتخاب انتخاب کرده ام. نوک سینه به منظور تقلید از شیردهی طراحی شده است ، که این یک تجربه طبیعی تر برای کودک شیر مادر و شیرده ایجاد می کند.

این سیستم همچنین دارای سیستم تهویه است که خطر ابتلا به مشکلات شکمی ، مانند تف ، شکم و قولنج را کاهش می دهد. قولنج برای کودک و والدین سرگرم کننده نیست - اغلب منجر به گریه مداوم و هیچ راهی برای آرامش کودک می شود.