برخی از مارک های متخصص تغذیه با شیر مادر مانند Medela و Breastflow ، سرشیشه اونت صفر را به طور خاص برای تقلید از شیردهی ساخته اند. کودک به جای آنکه از غذاهای معمولی که برای ترشح شیر استفاده می کند ، نیاز به استفاده از فشرده سازی برای جاری شدن شیر دارد. ایده این است که انتقال بین پستان و بطری آسانتر شود. این نوک سینه ها اغلب بررسی های مختلط دارند و در مقایسه با نوک سینه های معمولی بسیار گران هستند. این والدین به دنبال کاهش وزن خود در طلا هستند و والدین به دنبال کاهش خطر ابتلا به بطری های شما و قطع شیردهی از آنها هستند.
3. مواد
لاتکس

سالهاست که نوک سینه بطری از لاتکس ساخته شده است. همچنین به عنوان لاستیک شناخته می شود ، ماده ای با رنگ برنزه نرم و کاملاً انعطاف پذیر است. این بافت برای بعضی از نوزادان ارجحیت دارد زیرا شبیه نوک سینه های مادر است. اشکال در نوک پستان های لاتکس این است که برخی از نوزادان به دلیل عدم ساختار ممکن است حساسیت ، پس از غذا و فروپاشی آسان داشته باشند. ما می دانیم که نوزادان و شیرخواران که به طور انحصاری با شیر مادر تغذیه می شوند بهتر است با نوک سینه های لاتکس بهتر عمل کنند.
سیلیکون

یک ماده سر شیشه اونت چهار قطره مدرن که شفاف و ساختار یافته است. استفاده از نوک پستان های سیلیکونی مشکلات مربوط به چربی های لاتکس را از بین می برد زیرا ساختار آنها برای جلوگیری از ریزش ، بی بو ، تمیز کردن آسان و مناسب برای نوزادان مبتلا به آلرژی لاتکس است. نوک پستان های سیلیکونی بیشتر مناسب نوزادان مسن هستند زیرا تمایل به استحکام و انعطاف پذیری کمتری دارند.
مشکلات رایج در مورد نوک سینه های بطری

WHO توصیه می کند که نوزادان تا زمان برقراری شیر مادر از شیرهای مصنوعی استفاده نکنند. استدلال به دلیل دو مشکل رایج ناشی از استفاده از نوک سینه ها است.
سردرگمی نوک پستان

این اصطلاح به شرایطی داده می شود كه نوزاد پس از معرفی بطری از شیردهی خودداری كند. دلایل زیادی وجود دارد که نوزادان از این مشکل رنج می برند از جمله:

عدم توانایی سازگاری با تکنیک های مختلف مکیدن
حافظه عضلانی از قبل در تغذیه بطری ها قرار می گیرد

عوامل خطر برای مادران شامل موارد زیر است:

فرم جدایی کودک
تأخیر شیر "وارد شدن" (معمول بعد از C یا افت خون زیاد)
بیماری (در مادر و نوزاد)
کودک نارس
کودک با مشکلات دهان
مسائل مربوط به پیوست

پیدا کردن یک سردرگمی واقعی سرشیشه نیم قطره اونت بسیار نادر است زیرا بیشتر نوزادان با کمک آنها مجدداً تنظیم می شوند. تا زمانی که تغذیه منظم کودک را با موقعیت و اتصال صحیح به شما ارائه ندهید ، نباید آشفتگی نوک پستان تشخیص داده شود. بهتر است برای یک متخصص شیردهی که می تواند تکنیک تغذیه نوزاد و نوزاد شما را بررسی کند ، کمک بگیرید.
ترجیح بطری

همانطور که از نام این موضوع پیداست ، وقتی کودک ترجیح می دهد از بطری تغذیه شود نه از پستان. دو دلیل اصلی:

کودک حجم بیشتری از شیر را از بطری ترجیح می دهد
تغذیه بطری برای کودک کار کمتری دارد

فاكتورهای خطر با سردرگمی نوك پستان مشابه هستند. ترجیح بطری بیشتر در نوزادانی که مشکل مکیدن دارند ، بیشتر است. این ماده به عنوان یک غریزه بقا دیده می شود زیرا انرژی بیشتری در هنگام شیردهی استفاده می شود ، در حالی که برای حجم بیشتر با یک بطری تلاش کمتری می شود.

برای نوزادان شیرده بهترین راه برای جلوگیری از ترجیح بطری استفاده از کمترین سرعت ممکن نوک سینه است به طوری که کودک هنوز هم باید برای گرفتن شیر تلاش کند. توصیه های ما در مورد سرعت تغذیه را بررسی کنید - بهترین روش برای تغذیه بطری کودک با شیر مادر.

4 بهترین
سرشیشه های بطری کودک
بهترین نوزاد - Philips AVENT نوک پستان طبیعی تازه متولد شده
این نوک سینه های Avent به راحتی در اکثر فروشگاه ها از جمله Babies R us Target ، Walmart خریداری می شوند. انعطاف پذیر نرم و تمیز کننده آن آسان است. برای چه چیز دیگری می توانید باشد؟ خوب ، آنها نیز نشت نمی کنند! بهترین امتیاز چای برای نوزادان تازه متولد شده که با اندازه های preemie دست و پنجه نرم می کنند. ما به خصوص دوست داریم که این نوک سینه ها را بتوان از بطری های شیشه ای Avent استفاده کرد ، که برای تغذیه با شیر مادر بسیار توصیه می کنیم. اطلاعات بیشتر در مورد توصیه های بطری برتر ما را در اینجا بخوانید.
بهترین نوک پستان ضد کندگی - توپی نوک پستان آهسته جریان

هوا با طراحی تهویه هوا می تواند از تزریق نوک سینه های Tommee Tippee در هنگام تغذیه کودک جلوگیری کند و از ورود آن به شکم کودک جلوگیری کند. در نهایت این امر باعث می شود کودک شما دچار کولاک نشود ، اما باید علائم هوای به دام افتاده یا گازسوز را کاهش دهد. به علاوه این بطری ها دارای یک پایه گسترده و زیبا با یک چربی کوتاه کوتاه هستند که یک طراحی عالی برای نوزادان شیرده برای تقلید از دلبستگی پستان است.
بهترین پریمیوم - پریمیای پریمیای جریان طبیعی دکتر براون
این سوراخ های کوچک و کنترل جریان خارق العاده این نوک سینه های دکتر براون برای هر دو نوزاد نارس مناسب است و برای نوزادان تازه شیر تغذیه می شود. اگر احساس می کنید کودک شما خیلی سریع با بطری های تازه متولد شده یک بطری می نوشد ، به اینها بروید و تفاوت را خواهید دید. کنترل بیشتر جریان باعث می شود کودک کم تحرک و باد شود.
بهترین شیردهی - نوک سینه آهسته گردش خون سال های اول

راستش را بخواهید ، شما یا دوست دارید این نوک سینه های Breastflow را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید. شما کودک باید سخت کار کنید و حرکت فشرده سازی شیردهی را تقلید کنید تا شیر بیرون بیاید. نکته مهم این است که کودک شما احتمالاً شیر مادر را بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد داد. نکته منفی این است که آنها برای استفاده شما و کاملاً پیچیده هستند