بهترین بطری های کودک با سرشیشه اونت از جنس استنلس استیل کدام هستند؟

هنگام انتخاب بطری های کودک ، عوامل بسیاری در نظر گرفته می شود. اگر پیدا کردن بطری عاری از پلاستیک برای شما یک اولویت است پس می خواهید گزینه های دیگری را در نظر بگیرید. ممکن است شما دو گزینه بطری کودک دیگر را بدانید: شیشه یا استیل.

شما این مقاله را می خوانید زیرا علاقه مندید اطلاعات بیشتری درباره بطری های کودک از جنس استنلس استیل بیابید (برای اطلاعات بیشتر در مورد بطری های کودک شیشه ای اینجا را کلیک کنید). خواندن را ادامه دهید تا مزایا ، مضرات و اصول خرید بطری های استنلس استیل را کشف کنید.

ما همچنین بهترین بطری های کودک از جنس استیل ضد زنگ موجود در بازار را بررسی کرده ایم ، بنابراین می توانید یک مورد مناسب برای شما پیدا کنید. موارد دلخواه ما را بررسی کنید.
1. بچه کانتین - کلین کانتین

بطری استیل مورد علاقه ما برای سهولت استفاده Kid Kanteen از Klean Kanteen است. این بطری ها با سرشیشه سه قطره اونت از جنس استنلس استیل درجه یک مواد غذایی ساخته شده در داخل ، ساخته شده از شیر نیست و به بوی شیر ادامه نمی دهد. ما عاشق نسبت های این بطری ، در اندازه های 4 یا 9oz در دسترس هستیم ، آنها کاملاً خمیده و به اندازه کافی برای پر کردن و برای گرفتن کودک مناسب هستند. عدم دسترسی به لبه های سخت ، بهداشتی تر می کند زیرا جایی برای تمیز کردن باکتری ها در جایی وجود ندارد. به علاوه آنها برای تمیز کردن سریع سریع ماشین ظرفشویی ایمن هستند.

عرض بطری ها تعویض با مارک های نوک سینه را دشوار می کند. با این حال ، چربی های نوازنده عالی ، سیلیکونی محکم برای جلوگیری از ریزش هستند ، با یک دریچه ضد کولیک برای جریان هوا. این بطری ها بسیار آسان برای گرم کردن هستند و به راحتی می توانند پس از 30 ثانیه در یک کاسه آب گرم به دمای کامل برسند.

بزرگترین اشکال این بطری ها این است که متأسفانه ، با بزرگ شدن کودک ، آنها به یک فنجان کوزه تبدیل نمی شوند. برای قیمت بطری ، این ویژگی عالی برای اضافه کردن Klean Kanteen خواهد بود.
2. پورا کیکی

اگر به دنبال یک بطری از جنس استنلس استیل هستید که با کودک خود رشد کنید ، Pura Kiki را بررسی کنید. شما می توانید از این بطری ها برای نوزادان استفاده کنید و با یک فنجان کاسنی یا ظرف غذا برای کودکان نوپا سازگار شوید. در فولاد ساده یا طیف وسیعی از رنگهای روشن موجود است تا بتواند به زمان تغذیه توجه کند. ما خصوصاً دوست داریم که برخلاف یقه های پلاستیکی که با مقداری بطری های فلزی یا شیشه ای دریافت می کنید ، یقه های این بطری ها نیز از جنس استیل ساخته شوند.

نوک سینه ها گسترده و محکم هستند ، اما می بینیم که آنها کمی سریع جریان دارند. اگر شما نیاز به استفاده از یک جریان آهسته تر دارید ، می توانید سرشیشه نیم قطره اونت را با هر یک از محدوده های Born Free ، دکتر Browns و Think Baby تعویض کنید.

بزرگترین عیب استفاده از این بطری ها این است که آنها هنگام تمیز کردن راحتی ندارند. به آنها توصیه می شود که فقط با دست شسته شوند و در غیر این صورت ممکن است باعث لایه برداری از درد شوند. اگر این موارد را انتخاب کردید ، برای جلوگیری از وقوع این اتفاق توصیه می کنیم از فولاد طبیعی بخرید.
3. بطری 3 در یک کودک اقیانوس آرام

اگر این یک بطری از جنس استنلس استیل عایق شده باشد ، پس از آن بطری Pacific Baby 3-in-One انتخاب برتر ما است. این طراحی بطری باعث می شود تا 7 ساعت مایعات را تا 10 ساعت گرم یا سرد نگه دارید. این بطری بسیار بادوام است و در طیف وسیعی از طراحی های بد بو قرار می گیرد.

برجسته این بطری ، طراحی کاملاً فکری آن است. این گردن گسترده ای دارد و اندازه گیری های داخل آن حک شده است ، بنابراین می توانید به راحتی ببینید که چه مقدار در بطری وجود دارد. مجدداً این امر باعث می شود بطری بسیار تمیز در داخل باشد ، همچنین برای سرعت بخشیدن به ماشین ظرفشویی نیز دوستانه است. اگر نوک سینه های مارک دار دیگری را ترجیح می دهید این بطری های گردن گسترده با مارک های زیر سازگار است: Avent (کلاسیک و طبیعی) ، Difrax ، Born Free ، MAM ، کبوتر و دکتر Brown Natural Flow.

ما کمی خفه شده بودیم که با توجه به اینکه شما نیاز به خرید درب اضافی به طور جداگانه دارید ، این بطری به نام بطری 3 اینچی نامگذاری شده است. این بسیار ناامید کننده است زیرا شما فکر می کنید با توجه به قیمت سنگین این بطری ها این درب ها تهیه می شوند. اگر این مسئله شما را آزار نمی دهد ، می توانید این فنجان را از یک بطری کودک به یک بطری شاداب و سپس به یک بطری آب کودک تبدیل کنید.
4. فکر کردن از فولاد

Thinkbaby تمرکز خود را بر روی گزینه های جایگزین عاری از سموم کودک متمرکز می کند و بطری کودک از جنس استنلس استیل گزینه بسیار خوبی است. میزان امتیاز فولاد برای کسانی که در بودجه تقریباً دارند ، یک سوم قیمت بطری های ذکر شده در بالا را به خود اختصاص می دهد.

این بطری برای مسافرانی که بسیار مناسب است نیز عالی است. قسمت بالای لب آن به داخل مکان چسبانده شده و از احتمال وجود هرگونه نشت در هنگام ذخیره در کیف شما جلوگیری می کند. اگر نگران جوان بودن یک بطری از جنس استیل گرم هستید ، گزینه استفاده از آستین نئوپرن روی بطری وجود دارد.

توجه داشته باشید که اگر قصد استفاده از این بطری را با اتصال سر شیشه اونت دو قطره داشته باشید ، مشخص شده است که باعث نشتی می شود. در غیر این صورت ، بطری بسیار خوب عمل می کند ، اما توصیه می کنیم از دستگیره ها خودداری کنید و یا یکی از بطری های تبدیل بالا را انتخاب کنید.