سرشیشه اونت بطری زیادی وجود دارد که بتوانید انتخاب کنید نوک پستان مناسب برای کودک شما می تواند یک تجربه ناراحت کننده باشد.

به چه اندازه ای نیاز دارم؟ جریان نوک پستان چیست و چرا مهم است؟ لاتکس یا سیلیکون؟ این شکل یا آن؟ گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، از کجا حتی شروع می کنم؟ در زیر بررسی من از 7 مورد از بهترین نوک سینه های بطری کودک است.


انتخاب برتر و چرا - بررسی کامل
1. نوک پستان اصلی دکتر براون

نوک پستان اصلی دکتر براون مناسب برای نوزادان از بدو تولد تا 3 ماه است. نوک سینه های دکتر براون توسط پزشک ایجاد شده است و به منظور کاهش دفع گاز ، گاز ، تف و کولیک طراحی شده است.

سرشیشه اونت صفر دارای سیستم تهویه داخلی است که به از بین بردن حباب های هوا کمک می کند و این کار را در سیستم گوارش کودک آسان تر می کند.

این نوک پستان یک سطح 1 است ، اما نوک سینه های نوزاد دکتر براون از اندازه Preemie Flow تا Y-Cut متنوع هستند و به شما امکان می دهند در هر مرحله از رشد ، اندازه مناسبی را برای کودک خود پیدا کنید. نوک پستان های سطح 1 بهترین نوک سینه های بطری نوزاد هستند زیرا جریان آن به اندازه کافی کند است که یک نوزاد بتواند آن را کنترل کند.
آنچه ما دوست داشتیم

این نوک سینه ها از ماشین ظرفشویی ایمن هستند
نوک سینه های براون توسط یک پزشک طراحی شده است تا از نزدیک احساس شیر مادر را تقلید کند.
سیستم تهویه داخلی ثبت شده برای سیستم گوارش نوزاد بهتر است زیرا باعث کاهش گاز ، دفن ، پاشیدن و قولنج در نوزادان می شود.
مشتریان اظهار داشتند که این نوک سینه ها با چندین مارک مختلف بطری کودک خوب کار می کنند و آنها را با عرضه بطری شما قابل تعویض می کنند.


آنچه ما دوست نداشتیم

شکل پایه نوک پستان همیشه مهر و موم نشتی ایجاد نمی کند.



2. نوک سینه های لاتکس ضروری Gerber First Essential

نوک سینه های لاتکس سنتی Gerber First Essential به شکل سنتی طراحی شده اند تا تغذیه را به یک تجربه مثبت برای کودک شما تبدیل کنند. نوک سینه های جریان متوسط ​​برای نوزادان 4 ماهه و بالاتر مناسب است.

این نوک سینه ها احساس طبیعی دارند و ممکن است در صورت کار کردن یا صرفاً یک شبانه‌روزی بخاطر مکمل کودک شیرده خود به خوبی کار کنند. همچنین می توان از آنها برای انتقال کودک از پستان به بطری استفاده کرد.
آنچه ما دوست داشتیم

نوک سینه های لاتکس از نوک پستان های سیلیکون قوی تر هستند.
نوک سینه های Gerber همچنین دارای دنده ها و سوراخ های تهویه برای کاهش خطر ریزش نوک پستان هستند.
این نوک سینه ها قابل تعویض بوده و متناسب ترین بطری های استاندارد هستند.
نوک سینه های گربر فاقد BPA هستند - از کودک شما در برابر مواد شیمیایی مضر محافظت می کنند.
طراحی تهویه شده ، کودک را از گرفتن هوای زیاد هنگام تغذیه ، کاهش گاز و قولنج محافظت می کند.


آنچه ما دوست نداشتیم

برخی از مشتریان اظهار داشتند که نوک سینه ها فقط یک سوراخ دارند ، و شیر گرفتن مناسب شیر را برای کودک دشوارتر می کند.



3. نوک سینه ها و حلقه های نوزاد Similac

این نوک پستان ها و حلقه های شیرخوار Similac در یک بسته 10 تایی موجود است و این امر را برای مادرانی شلوغ که دوست دارد از نوک سینه های یکبار مصرف استفاده کند ، راحت تر می کند. این نوک سینه های بطری نوزاد تازه متولد شده از جریان استاندارد و برای نوزادان از بدو تولد تا 12 ماه کار می کنند.

اگر کودک شما در یک مهد کودک یا سایر خدمات مراقبت از کودک ، یا اگر در بیرون از منزل فعالیت می کند ، یا هنگام مسافرت فعالیت می کند ، نوک سینه های یکبار مصرف مفید است. آنها نیاز به پیدا کردن مکانی برای شستن نوک پستان بین استفاده را از بین می برند.
آنچه ما دوست داشتیم

این محصول در یک بسته 10 بسته مناسب موجود است.
هر سرشیشه اونت جریان متغیر در ظرف مخصوص خود بسته می شود که اطمینان حاصل می کند نوک سینه جدید استریل شده و آماده استفاده است.
نوک پستان های لاتکس طبیعی تر احساس می شوند و احتمال سقوط کمتری دارند.
حلقه ها برای تنظیم سریع یک کودک گرسنه درج شده و وصل می شوند.
این نوک سینه ها دارای بیشتر بطری های استاندارد هستند


آنچه ما دوست نداشتیم

این نوک سینه ها فقط برای یک بار طراحی شده اند ، بنابراین جایگزینی آنها می تواند پرهزینه شود.


4. نوک پستان فیلیپس AVENT

این نوک سینه های Philips AVENT نوک سینه هایی با جریان متوسط ​​هستند که برای نوزادان 3 ماه و بالاتر طراحی شده اند. این نوک پستان دارای 3 سوراخ برای فراهم کردن یک جریان پایدار شیر با حباب های کمتر برای ناراحتی در شکم کودک است.

این نوک پستان ضد کولیک به منظور کاهش قولنج در نوزادان کوچک طراحی شده است. هنگامی که کودک هنگام گرفتن بطری هوا خیلی هوا می شود ، قولنج ایجاد می شود. این وضعیت می تواند باعث درد شدید شکم در نوزادان شود که می تواند باعث طولانی شدن گریه و ناراحتی شود.

برخی از متخصصان نوک سیلون را توصیه می کنند زیرا: بی بو؛ هیچ طعم و مزه؛ روشن ، به شما امکان می دهد کودک خود را در حال تغذیه ببینید. مقاوم در برابر حرارت ، و به شما امکان می دهد تا با خیال راحت بشویید در ماشین ظرفشویی.
آنچه ما دوست داشتیم

دریچه های ضد کولیک خم می شود تا هوا را به جای اینکه اجازه دهد با شیر به داخل شکم کودک بپیوندد ، مجدداً هوا را به درون بطری بکشاند.
نوک پستان بدون بو و بی بو است به طوری که هیچ چیز در روند غذا خوردن کودک اختلال ایجاد نمی کند - هیچ طعم و بویی که کودک به آن عادت ندارد.
این نوک سینه با تمام بطری های Philips AVENT کار می کند.
سیلیکون مقاوم در برابر حرارت و ماشین ظرفشویی ایمن است.


آنچه ما دوست نداشتیم

نوک سینه های سیلیکون به اندازه نوک پستان های لاتکس قوی نیستند و بیشتر در اثر تغذیه کودک متلاشی می شوند.