بهترین بطری های کودک 2018 مواردی است سرشیشه اونت که کودک شما به راحتی از آن استفاده می کند. همانطور که همه ما می دانیم ، کودکان شخصیت بسیار خوبی دارند و چه چیزی ممکن است بهترین گزینه بطری برای دوستان شما باشد ، ممکن است برای شما مفید نباشد. با گفتن این موضوع ، ما چندین گزینه فوق العاده بطری و همچنین نکات و ترفندهایی را برای شما در انتخاب بهترین بطری برای کودک خود ارائه خواهیم داد! بهترین ویژگی های BOTTLE BABY چیست: معرفی یک شیر مادر به یک بطری کد نمونه رایگان خود را در زیر دریافت کنید


بسیاری از والدین به دلایل مختلف ، شیر دادن به شیر مادر ابراز شده توسط کودک خود را با یک بطری (وارد کردن کد: TRYMEFREEBLOG برای ادعای نمونه رایگان به استثنای P&P) انتخاب می کنند به دلایل مختلف ، این تعهدات شخصی یا اجتماعی ، بیماری یا بازگشت به کار است. اکثر متخصصان تغذیه با شیر مادر توصیه می کنند قبل از معرفی بطری صبر کنید تا زمان تغذیه با شیر مادر کاملاً بین 6-8 هفته پس از تولد برقرار شود (کد را وارد کنید: TRYMEFREEBLOG برای گرفتن نمونه رایگان به استثنای P&P). اگر به کار خود برگردید ، باید حداقل 2 هفته قبل از شروع کار ، بطری را وارد کنید (کد را وارد کنید: TRYMEFREEBLOG برای ادعای نمونه رایگان به استثنای P&P) ، تا بتوانید سرشیشه فیلیپس اونت هر دو زمان خود را برای تنظیم در برنامه تغذیه جدید خود قرار دهید.






تغذیه بطری برای تغذیه در پستان به تکنیک های کمی متفاوت نیاز دارد ، بنابراین ممکن است کودک شما مدتی طول بکشد تا به این تغییر عادت کند. مهمترین تصمیم ، انتخاب یک غذای مناسب است.


یک نوشیدنی را انتخاب کنید ، که نرم باشد تا کودک شما بتواند از یک عمل مکیدن طبیعی ، مشابه هنگام تغذیه در پستان استفاده کند. Team Skin MAM که دارای 94٪ نرخ پذیرش نوزاد است برای این منظور مناسب است. این کار تعویض بین پستان و بطری را بسیار ساده تر می کند.


همچنین می توانید نکاتی را که در زیر می توانید برای شیردهی صاف و انتقال شیر بطری استفاده کنید ، امتحان کنید:


در شب بعد از تغذیه منظم ، یک بطری به کودک خود پیشنهاد دهید (کد را وارد کنید: TRYMEFREEBLOG ادعا کنید نمونه رایگان به استثنای P&P) را بخاطر استفاده از مواد غذایی بخورد. با مقدار کمی شیر مادر - حدود نیم اونس - شروع کنید.

یک جریان آرام را امتحان کنید. برای برخی از نوزادان ، به ویژه نوزادان جوان ، یک چربی جریان متوسط ​​ممکن است آنها را با شیر آب کند. اگر کودک شما هنگام تغذیه بطری از بدن خود شکایت می کند ، غذای خود را با جریان آهسته تعویض کنید تا ببینید که آیا این کمک می کند یا خیر.

به شخص دیگری اجازه دهید اولین بطری را به آنها بخورد (کد را وارد کنید: TRYMEFREEBLOG تا به استثنای P&P از یک نمونه رایگان درخواست کند). اگر سعی می کنید اولین بطری خود را به کودک خود بدهید ، ممکن است آنها تعجب کنند که چرا پستان شما را نمی گیرند. اگر شخص دیگری معرفی کند ، شخص کوچک شما ممکن است کمتر گیج شود. از مادر ، شریک زندگی خود یا یکی از دوستان خود بخواهید که کمک کنند.

سعی کنید بیرون از خانه باشید. کودک می تواند مادر خود را حتی خرید اینترنتی سرشیشه اونت از فاصله دور بوی دهد ، بنابراین ممکن است بداند که شما (و سینه های شما) فقط در اتاق بعدی هستید.





برخی از نوزادان بدون هیچ گونه هیاهویی به خوردن بطری می پردازند ، اما برخی دیگر با انتقال بسیار کمی مبارزه می کنند. اگر کودک شما سخت است ، تکنیک های زیر را امتحان کنید:


از یک بطری استفاده کنید (کد را وارد کنید: TRYMEFREEBLOG برای ادعای نمونه رایگان از استثنای P&P) با بافتی مشابه به دوده آنها. اگر آنها در یک صاف کننده سیلیکونی مکیده اند ، از یک بطری سیلیکونی استفاده کنید. تمام MAM Soothers با همان سیلیکون نرم به عنوان کف ساخته می شوند. تابه را با آب گرم کنید تا جذابیت بیشتری پیدا کند.

مقداری شیر مادر را روی تابه بگذارید. هنگامی که کودک شما آن را مزه می کند ، ممکن است شروع به مکیدن کند تا بیشتر شود.

بگذارید کودک شما با آب بازی کند تا بتواند خود را با آن آشنا کند. اگر كوچك شما فقط آن را جوید ، فعلاً بگذارید. آنها ممکن است به زودی شروع به مکیدن آن کنند.

کودک خود را در موقعیت دیگری قرار دهید: آنها را در صندلی ماشین قرار دهید تا نیمه قائم باشد و سپس در حالی که روبروی آنها قرار دارد ، بطری را به آنها تغذیه کنید. یا سعی کنید کودک خود را با پشت خود به سینه از دامان خود تغذیه کنید. هنگامی که آنها به گرفتن یک بطری عادت کرده اند ، می توانید آنها را طبق معمول برای مواد غذایی نگه دارید.

درجه حرارت های مختلف را امتحان کنید. این ممکن است کودک شما شیر خود را کمی گرمتر یا سردتر از آنچه که به آنها داده اید ترجیح دهد. با دماهای مختلف آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی را ترجیح می دهند. همچنین ممکن است بین شیر دادن شیر تازه یا شیر یخ زده تفاوت داشته باشید.

بطری را در ساعات دیگر روز پیشنهاد دهید. اگر کودک شما بطری را در طول روز نخواهد گرفت ، سعی کنید آن را در طول شب یا یا برعکس آن را پیشنهاد کنید.

کودک شما برای عادت کردن به احساسات جدید به زمان احتیاج دارد ، بنابراین با همان آب بشقاب ، بطری بچسبید (کد را وارد کنید: TRYMEFREEBLOG برای ادعای نمونه رایگان به استثنای P&P) ، و قبل از امتحان کردن چیز جدیدی روش تغذیه را انجام دهید. به طور مداوم تغییر وضعیت تغذیه یا تغییر مکان به غذاهای جدید ممکن است در نهایت باعث سردرگمی (و ناامید کننده) کودک شما شود.


اطمینان حاصل کنید که در این فرآیند زمان زیادی برای کم کردن سرعت سرشیشه اونت آن دارید. اگر کودک شما شروع به گریستن می کند و بطری را هل می دهد (کد را وارد کنید: TRYMEFREEBLOG برای گرفتن یک نمونه رایگان به استثنای P&P) ، دور شوید ، آنها را خاموش کنید ، آنها را راحت کنید و دوباره امتحان کنید. اگر سعی کرده اید بطری را پیشنهاد کنید و کودک شما سه بار امتناع کرده است ، اکنون بگذارید این کار را انجام دهد. (حداقل پنج دقیقه قبل از تغذیه با شیر مادر صبر کنید - به این ترتیب آنها به عدم رضایت فوری بطری کمک نمی کنند.) دوباره بطری را در یک یا دو ساعت سرشیشه 2 سوراخ اونت پیشنهاد دهید ، وقتی کودک شما هوشیار و پذیرنده است اما به طرز جسمی گرسنه نیست.


آیا می دانید که می توانید یک بطری MAM نمونه سمی و دوده را از فروشگاه آنلاین ما تهیه کنید؟ از کد TRYMEFREEBLOG در سبد خرید استفاده کنید.

کودک شما آن را می گیرد.

تا حد امکان چند قسمت

خواندن علائم آسان

خواندن آسان نوک سینه ها (هنگامی که به یک نقطه خاص رسیدید ، در نتیجه چندین نوک سینه را روی صحنه خواهید دید ، و اگر نوک سینه ها علائمی داشته باشند که می گویند چه سطح یا سطح هستند) تفاوت زیادی ایجاد می کند.

گم نمی شود

تمیز کردن آسان

بهترین بطری برای کودکان:

1. بهترین بطری های تغذیه ای کم وزن بطری های تغذیه ای فشرده سازی سرشیشه 3 سوراخ اونت - ساخته شده از سیلیکون ، این بطری های تغذیه کننده یک جایگزین سبک وزن عالی برای بطری های پلاستیکی تغذیه ای است (که می تواند مواد شیمیایی را شستشو دهد). بطری های کاموتومو دارای شکاف گسترده ای هستند که باعث می شود تمیز کردن و تمیز کردن ماشین ظرفشویی آسان باشد. بچه ها نوک سینه ها را روی این بطری ها دوست دارند ، فقط چند بررسی در مورد آمازون بخوانید و بفهمید که چرا جزء ده بطری برتر فروخته شده در آمازون است. چه چیزی می تواند این بطری را بهتر کند اگر Comotomo آداپتورهای پمپ سینه را پیشنهاد کند! مادران زیادی وجود دارند که آرزو می کنند مستقیماً درون بطری های کاموتومو پمپ شوند. در حال حاضر ، مادران شیرده از شکاف گسترده ای برخوردار می شوند که شکسته شدن شیر مادر ضعیف را آسان تر می کند.

2. بهترین بطری های کودک AventPhilips بطری های کودک شیشه AventPhilips - بطری های کودک Philips Avent ده ها سال است که وجود دارد و در طول سال ها شاهد تغییرات بسیاری در طراحی بوده ایم. بطری Avent فعلی ظاهری براق دارد و در هر دو گزینه پلاستیکی یا شیشه ای موجود است. این بطری گسترده ای در گردن است و با خرید آداپتور پمپ سینه (اینجا را کلیک کنید تا دریابید که به کدام یک نیاز دارید) ، می توانید به راحتی در این بطری ها پمپ کنید.


3. بهترین بطری های کودک بطری های کودک LifefactoryLifefactions - بطری های مخصوص کودک از بالای مواد خط تولید می شوند. لیوان از… و سیلیکون… .. این شیشه های خوار مستقیماً درون آن پمپ می شوند ، سرشیشه 4 سوراخ اونت می توانید بدون نگرانی از شکستن شیشه ، بطری ها را یخ زده و حتی در آب گرم گرم کنید. در حالی که این بطری ها در سمت مناسب تری قرار دارند ، بخاطر داشته باشید که بعداً می توانید نطفه های فنجانی گربه ای را خریداری کنید که بطری ها را به جوراب تبدیل می کند. بعد از مرحله نو پا ، می توانید از این مواد با درب کلاه جامد برای آب میوه ، نوشیدنی و میان وعده استفاده کنید! نوک پستان اندازه معمول گردن معمولی است. اگر کودک شما به خوبی نوک پستان را نکشید ، یکی از این مارک های نوک پستان سازگار ، نمودار سازگاری نوک پستان کودک را امتحان کنید.


4- بهترین بطری های کودک Evenflow TwistEvenflo بطری های چرخش شیشه ای - بطری های کودک Evenflo مقرون به صرفه ترین برند بطری هایی است که واقعاً این کار را انجام می دهد. شما می توانید بطری های Evenflo را تقریباً در هر نقطه بخرید ، و این امر می تواند قطعات جایگزینی را آسان یا کودک خود را به نوک پستان سریعتر ارتقا دهید. بطری های Evenflo در پلاستیک یا شیشه ارائه می شوند ، یا البته گزینه شیشه ای (که در مکزیک ساخته شده است) را ترجیح می دهیم. بطری های پلاستیکی و شیشه ای هر دو قابل تعویض هستند ، بنابراین می توانید مخلوط کنید و با یکدیگر هماهنگ شوید. قیمت آمازون برای 6 بسته بطری شیشه ای Evenflo معمولاً در حدود 12 دلار است و برای کمک به حداقل رساندن شکست ، می توان از روکش های مخصوص آن خریداری کرد. اگر ترجیح می دهید پلاستیک باشد ، قیمت آن با همان بسته شش بطری تقریباً 10 دلار تقریباً یکسان است.2. بهترین بطری های کودک AventPhilips بطری های کودک شیشه AventPhilips - بطری های کودک Philips Avent ده ها سال است که وجود دارد و در طول سال ها شاهد تغییرات بسیاری در طراحی بوده ایم. بطری Avent فعلی ظاهری براق دارد و در هر دو گزینه پلاستیکی یا شیشه ای موجود است. این بطری گسترده ای در گردن است و با خرید آداپتور پمپ سینه (اینجا را کلیک کنید تا دریابید که به کدام یک نیاز دارید) ، می توانید به راحتی در این بطری ها پمپ کنید.


3. بهترین بطری های کودک بطری های کودک LifefactoryLifefactions - بطری های مخصوص کودک از بالای مواد خط تولید می شوند. لیوان از… و سیلیکون… .. این شیشه های خوار مستقیماً درون آن پمپ می شوند ، می توانید بدون نگرانی از شکستن شیشه ، بطری ها را یخ زده و حتی در آب گرم گرم کنید. در حالی که این بطری ها در سمت مناسب تری قرار دارند ، بخاطر داشته باشید که بعداً می توانید نطفه های فنجانی گربه ای را خریداری کنید سرشیشه صفر ماه اونت که بطری ها را به جوراب تبدیل می کند. بعد از مرحله نو پا ، می توانید از این مواد با درب کلاه جامد برای آب میوه ، نوشیدنی و میان وعده استفاده کنید! نوک پستان اندازه معمول گردن معمولی است. اگر کودک شما به خوبی نوک پستان را نکشید ، یکی از این مارک های نوک پستان سازگار ، نمودار سازگاری نوک پستان کودک را امتحان کنید.


4- بهترین بطری های کودک Evenflow TwistEvenflo بطری های چرخش شیشه ای - بطری های کودک Evenflo مقرون به صرفه ترین برند بطری هایی است که واقعاً این کار را انجام می دهد. شما می توانید بطری های Evenflo را تقریباً در هر نقطه بخرید ، و این امر می تواند قطعات جایگزینی را آسان یا کودک خود را به نوک پستان سریعتر ارتقا دهید. بطری های Evenflo در پلاستیک یا شیشه ارائه می شوند ، یا البته گزینه شیشه ای (که در مکزیک ساخته شده است) را ترجیح می دهیم. بطری های پلاستیکی و شیشه ای هر دو قابل تعویض هستند ، بنابراین می توانید مخلوط کنید و با یکدیگر هماهنگ شوید. قیمت آمازون برای 6 بسته بطری شیشه ای Evenflo معمولاً در حدود 12 دلار است و برای کمک به حداقل رساندن شکست ، می توان از روکش های مخصوص آن خریداری کرد. اگر ترجیح می دهید پلاستیک باشد ، قیمت آن با همان بسته شش بطری تقریباً 10 دلار تقریباً یکسان است.

5- بهترین بطری های کودک FlipsiFlipsi بطری های کودک - بطری Flipsi از این حقیقت که می توانید داخل بطری را بیرون بکشید ، نام آن را می گیرد و شستشوی آن بسیار آسان است. این یک بطری سیلیکونی گردن گسترده است (ما سیلیکون را دوست داریم) و دقیقاً مانند کاموتومو (شماره یک در این لیست) در بین مادران شیرده محبوب است. این بطری سبک و بادوام است ، امیدوارم به زودی گزینه ای برای خرید یک پیوست دلپذیر برای این بطری هوشمندانه باشد.

سایر موارد بحث برانگیز BABY:

در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید بطری های نوزاد خود در نظر بگیرید:


آیا مهد کودک شما اجازه می دهد نوع بطری مورد نظر خود را استفاده کنید؟ به عنوان مثال سرشیشه 2 قطره اونت برخی از کابین های روز ممکن است بطری های شیشه ای را مجاز نگذارند.

آیا بطری های کودک شما با پمپ سینه شما کار می کند؟ نگران نباشید که ما پوشش خود را در این مورد قرار داده ایم ، فقط به راهنمای سازگاری بطری پستان و نوزاد ما بروید

اگر بابی من بطری های بابی را که دوست داشتم دوست ندارد؟

به احتمال زیاد کودک شما نوک پستان را دوست ندارد ، نه خود بطری واقعی. می توانید از نمودار سازگاری بطری Baby / Nipple ما استفاده کنید تا ببینید مارک های دیگر نوک سینه وجود دارد که روی بطری های کودک شما جای می گیرد یا خیر. این یک روش سریع و مقرون به صرفه برای نگه داشتن بطری های کودک فعلی شما است.


چگونه به دنبال AMAZON سفارش یک تاریخ راز کنید.

بیاموزید که چگونه تاریخچه سفارش خود را در آمازون مخفی کنید.

AMAZON HOUSEHOLD KHEPS HOLIDAY GIFT GIFT با دادن اسرار با اجازه هر عضو از خانواده خود ، دارای زیر حساب های خود در زیر حساب اصلی اولیه خود باشید.

خوشبختانه راهی برای پنهان کردن سفارش Amazon و سابقه مرور شما وجود دارد. آمازون خانگی!


با تنظیم آمازون خانگی (کاملاً رایگان) می توانید یک بزرگسال بزرگ به علاوه نوجوان و کودک اضافه کنید. هر یک از اعضای خانواده تحت حساب اصلی آمازون اصلی شما ، آمازون جداگانه خود را دارند. هنوز عضو اصلی نیست ، اینجا را کلیک کنید


نحوه راه اندازی خانواده آمازون:


به آمازون خانگی بروید

اگر قبلاً وارد حساب آمازون خود نشده اید ، این کار را انجام دهید.

درباره مزایای خانواده خود برای ایجاد یک خانواده آمازون بیشتر بخوانید. جعبه های زیادی برای مشتریان برتر وجود دارد!

اکنون می توانید یک بزرگسال بزرگتر را به خانواده خود اضافه کنید ، و شروع به ایجاد سرشیشه نچرال اونت نوجوانان و حساب های کودکان کنید.

در طی مراحل تنظیم حساب های اعضای خانواده ، تمام صفحات را بخوانید. به عنوان مثال ، برای بزرگسالان اضافی در خانه شما از شما سؤال می شود که آیا با اشتراک اطلاعات کارت اعتباری در حساب اصلی خود موافقت / مخالف هستید.

علاوه بر این ، شما قادر خواهید بود با انتخاب کدام یک از این برنامه ها ، بازی ها و کتابهای الکترونیکی خود را با دیگران در خانواده خانگی Amazon خود به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از ویژگی های این است که نوجوانان می توانند تلفن خود را با آنچه می خواهند سفارش دهند متنی کنند. سپس می توانید تصمیم بگیرید که وضعیت آب و هوا را تعیین کنید یا سفارش کالا را سفارش ندهید.

با آمازون خانگی ، اکنون می توانید از دانستن اینکه تاریخ سفارش آمازون شما فقط از طریق حساب آمازون شما قابل مشاهده خواهد بود لذت ببرید. به علاوه ، همانطور که شوهرم اشاره کرد ، اکنون او مجبور نیست یک سبد خرید پر از لباس و وسایل خانگی داشته باشد.

بهترین بطری های کودک 2018 مواردی است که کودک شما با سهولت مصرف می کند. از آنجا که همه ما می دانیم نوزادان شخصیت های بزرگی دارند و ممکن است بهترین گزینه بطری کودک برای دوستان عزیزم باشد ، ممکن است برای شما مفید نباشد. با گفتن این موضوع ، ما چندین گزینه عالی برای بطری کودک و همچنین نکات و ترفندهایی برای کمک به شما در انتخاب بهترین بطری برای کودک خود به شما ارائه خواهیم داد!


بهترین ویژگی های یک بطری بابی:

کودک شما به آنجا می رود.

تا حد امکان چند قسمت

خواندن علائم آسان

خواندن نوک سینه ها آسان است (هنگامی که به یک نقطه خاص رسیدید ، به نوک سینه های مرحله دیگری ختم خواهید شد و اگر نوک سینه ها دارای مارک هایی باشند که می گویند چه مرحله یا سطح هستند) تفاوت زیادی ایجاد می کند.

نشت نمی کند.

تمیز کردن آسان

بهترین بطری های BABY:

1. بهترین بطری های کودک comotomoComotomo بطری های کودک سرشیشه فیلیپس اونت - ساخته شده از سیلیکون این بطری ها جایگزین بسیار سبک وزن برای بطری های پلاستیکی هستند (که می توانند مواد شیمیایی را بکشند). بطری های کاموتومو دارای شکاف گسترده ای هستند که باعث تمیز کردن و ایمن بودن ماشین ظرفشویی می شوند. بچه ها نوک سینه های موجود در این بطری ها را دوست دارند ، فقط برخی از بررسی های موجود در آمازون را بخوانید و خواهید فهمید که چرا در بین ده بطری برتر فروخته شده در آمازون قرار دارد. چه چیزی باعث می شود اگر Comotomo آداپتورهای سینه را پیشنهاد کند ، این بطری حتی بهتر خواهد شد! تعداد زیادی از مادران پمپاژ در آنجا وجود دارند که دوست دارند بتوانند بطری های Comotomo را مستقیماً پمپ کنند. در حال حاضر مادران شیرده از شکاف گسترده ای برخوردار می شوند که فقیر شدن شیر مادر را آسان تر می کند.

2. بهترین بطری های کودک AventPhilips بطری های کودک شیشه AventPhilips - بطری های کودک Philips Avent ده ها سال است که وجود دارد و در طول سال ها شاهد تغییرات بسیاری در طراحی بوده ایم. بطری Avent فعلی ظاهری براق دارد و در هر دو گزینه پلاستیکی یا شیشه ای موجود است. این بطری گسترده ای در گردن است و با خرید آداپتور پمپ سینه (اینجا را کلیک کنید تا دریابید که به کدام یک نیاز دارید) ، می توانید به راحتی در این بطری ها پمپ کنید.


3. بهترین بطری های کودک بطری های کودک LifefactoryLifefactions - بطری های مخصوص کودک از بالای مواد خط تولید می شوند. لیوان از… و سیلیکون… .. این شیشه های خوار مستقیماً درون آن پمپ می شوند ، می توانید بدون نگرانی از شکستن شیشه ، بطری ها را یخ زده و حتی در آب گرم گرم کنید. در حالی که این بطری ها در سمت مناسب تری قرار دارند ، بخاطر داشته باشید که بعداً می توانید نطفه های فنجانی گربه ای را خریداری کنید که بطری ها را به جوراب تبدیل می کند. بعد از مرحله نو پا ، می توانید از این مواد با درب کلاه جامد برای آب میوه ، نوشیدنی و میان وعده استفاده کنید! نوک پستان اندازه معمول گردن معمولی است. اگر کودک شما سرشیشه 3 قطره اونت به خوبی نوک پستان را نکشید ، یکی از این مارک های نوک پستان سازگار ، نمودار سازگاری نوک پستان کودک را امتحان کنید.


4- بهترین بطری های کودک Evenflow TwistEvenflo بطری های چرخش شیشه ای - بطری های کودک Evenflo مقرون به صرفه ترین برند بطری هایی است که واقعاً این کار را انجام می دهد. شما می توانید بطری های Evenflo را تقریباً در هر نقطه بخرید ، و این امر می تواند قطعات جایگزینی را آسان یا کودک خود را به نوک پستان سریعتر ارتقا دهید. بطری های Evenflo در پلاستیک یا شیشه ارائه می شوند ، یا البته گزینه شیشه ای (که در مکزیک ساخته شده است) را ترجیح می دهیم. بطری های پلاستیکی و شیشه ای هر دو قابل تعویض هستند ، بنابراین می توانید مخلوط کنید و با یکدیگر هماهنگ شوید. قیمت آمازون برای 6 بسته بطری شیشه ای Evenflo معمولاً در حدود 12 دلار است و برای کمک به حداقل رساندن شکست ، می توان از روکش های مخصوص آن خریداری کرد. اگر ترجیح می دهید پلاستیک باشد ، قیمت آن با همان بسته شش بطری تقریباً 10 دلار تقریباً یکسان است.

گزینه های تشک. CertiPUR-US یک شرکت غیر انتفاعی است که ایمنی کف را برای رعایت معیارهای خاص آزمایش می کند.


از وب سایت CertiPUR-US:


مهر و موم Ceripur-us با تشک Sleep تشک CertiPUR-US® یک برنامه صدور گواهینامه غیر انتفاعی برای کف است که در محصولات ملافه و مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می شود. هنگامی که مهر و موم CertiPUR-US® را می بینید ، می توانید اطمینان داشته باشید که کف قابل انعطاف پلی اورتان در داخل مطابق با استانداردهای CertiPUR-US® برای محتوا ، انتشار و ماندگاری است و توسط آزمایشگاه های تست مستقل و معتبر تجزیه و تحلیل شده است.


فوم های تایید شده CertiPUR-US-عبارتند از:


ساخته شده بدون فشار ازن

مقاوم در برابر شعله PBDEs ، TDCPP یا TCEP ("Tris") ساخته می شود

ساخته شده بدون جیوه ، سرب و سایر فلزات سنگین. ساخته شده بدون فرمالدئید.

ساخته شده بدون فتالات تنظیم شده توسط کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی.

تولید گازهای گلخانه ای کم VOC (ترکیب آلی فرار) برای کیفیت هوای داخل ساختمان (کمتر از 0/5 قطعه در میلیون)


بخاطر داشته باشید که صدور گواهینامه PUR-US فقط مخصوص کف است و سرشیشه 4 قطره اونت هیچکدام از مواد دیگری که تشک از آن ساخته شده را شامل نمی شود ، اما دانستن اینکه اجزای اصلی تشک شما حاوی مواد نگهدارنده شعله ، فرمالدئید و فلزات سنگین نیست .


قاب تختخواب با 8 انبار پلاستیکی

قاب سکوی بستر می تواند 8 (58 کوارت) کانتینر ذخیره سازی را به راحتی در زیر قاب تخت قرار دهد.


قاب و بسترهای ذخیره سازی


تشک های فوم به بهترین شکل روی یک قاب سکو کار می کنند (بدون نیاز به جعبه بهار) ، اما اگر چشمه جعبه دارید و می خواهید تشک جدیدی را روی چشمه های جعبه قدیمی خود قرار دهید که به همین خوبی کار خواهد کرد.


قاب تخت خواب بلند برای ظروف نگهدارنده پلاستیک

ظروف پلاستیکی کوارتلی استریلیت 58 کاملاً زیر قاب تختخواب جا می گیرد.


ما یک قاب سبک سکوی بسیار ساده و بدون هدفون سفارش دادیم. دلیل انتخاب این فریمورک خاص این بود که فضای کافی برای نگهداری در زیر تخت وجود دارد. دختر من Beanie Boos را جمع می کند و وی سطل پلاستیکی پر از آنها دارد. با قاب جدید ما قادریم 8 مخزن بزرگ 58 عیار کوارت را در زیر تخت وی ذخیره کنیم!


پیوندهای مفید:


تشک خواب 8 ″ تشک


قاب بستر های نرم افزاری Zinus


58 سطل پلاستیکی کوارتز


وب سایت CertiPUR-US


لیست سایر تشک های CertiPUR-US:


تشک چای سبز Zinus Memory Foam


تشک خواب Ulima تشک



DIY: چگونه می توان یک شیشه CUP SIPPY تهیه کرد

فنجان شیشه ای و شفاف DIY در این هک مامان DIY ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه شیشه های سنگ تراشی خود را به یک فنجان شیشه ای گنگ تبدیل کنید. فنجانهای شیشه ای شیشه ای سرشیشه 6 ماه اونت که اغلب پیدا می شوند و گران قیمت هستند ، از 12 تا 19 دلار در هر فنجان است. فنجان کوزه جات سنگین ما بسته به اندازه کوزه سنگ تراشی بسته به قیمت از 3 تا 10 دلار خواهد بود. بیایید شروع کنیم!


* ماه گذشته ما شما را از آنجا خواسته ایم که چگونه بطری شیشه ای خود را بسازید ، می توانید این موارد را اینجا چک کنید.

تغذیه بطری Avery هیچ شاهکار آسانی نبوده است! و اگر من کاملاً صادقانه باشم ، گاهی اوقات این یک مانع بزرگتر از آموزش خواب بوده است. گاسپ ، درست است ؟! همه نوزادان من بطری های مختلفی گرفته اند و من در مورد این تجربیات در اینجا در این پست وبلاگ صحبت کرده ام. این یک سفر پرماجرا بوده است که شیر مادر و شیردهی 4 کودک کاملاً متفاوت را انجام داده است. هیچ چیز باعث نمی شود که به عنوان یادگیری مامان و ترجیحات هر یک از نوزادان جدید ، مانند اولین بار مادر باشم. به همراه کودک اولم ، 2 ماه اول یک دسته کوچک بطری و پستان را انجام دادیم و او مستقیماً به بطری رفت. برای دوقلوها ، ما 1 سال ترکیبی از بطری و سینه را انجام دادیم تا اینکه آنها 6 ماه دیگر مستقیم به سینه رفتند. و اوری عمدتا یک نوزاد شیرده با هفتگی بطری Philips Avent Natural بوده است. من از این آخرین تجربه بسیار لذت بردم ، اما مطمئناً با مجموعه چالش های خاص خود همراه بوده است. من می خواهم نکاتی را برای موفقیت در بطری در تغذیه یک نوزاد با شیر مادر به اشتراک بگذارم و از شنیدن شما خوشحالم!

من تجربه پرستاری خود را با اوری دوست داشتم اما من همچنین به انعطاف پذیری سرشیشه جریان متغیر اونت نیاز دارم که یک مادر مشغول داشتن بطری ها به عنوان یک گزینه قابل اعتماد است. برای چند ماه ، من هر هفته 2x چند بار کودک نگه داشتم تا بتوانم روی ایمیل / وبلاگ نویسی / موارد کار کنم. این ، همراه با نیاز به شبهای تاریخ با همسر و دوست دخترهایم ، چیزی است که مرا تشویق به معرفی بطری های اوری می کند. از تجربه من ، فکر نمی کنم یک مادر تنها مسئولیت تهیه کودک را داشته باشد بسیار سالم است. بعضی اوقات اضطراب و نارضایتی می تواند ایجاد کند و من همه چیز را درمورد محافظت از خود در برابر استرس های ناخواسته و غیرضروری به عنوان یک مادر به کودک جدید (می توانم آمین کنم؟). ماه اول شیردهی اوری بسیار دشوار بود! او سعی داشت من را بفهمد و من سعی می کردم او را بفهمم. صدمه دیده است ، او چیز جدیدی را شروع کرد که از بیرون و خارج شد ، و غیره. این مرا پوشید. من با تمام نوزادانم همین تجربه را داشتم و از این رو تعجب نکردم که قرار نیست همه اسب شاخدار و رنگین کمان باشد ، اما

می دانستم که با گذشت زمان و تلاش (کار بر روی بستن مناسب!) تغذیه با شیر مادر آسان تر می شود. و ، آه های بزرگ ، از آنجا که شیردهی برای ما آسان شد ، تلاش برای یادآوری معرفی یک بطری در هفته یکبار کاملاً فراموش شد. و اوه! هم برای اوری و هم برای من دشوار بود که این مسئله را کنار هم بگذاریم. من از همان ابتدا به طور مداوم توصیه می کنم بطری ها را اضافه کنید! تا زمانی که در حین تهیه بطری پمپ کنید ، طلایی خواهید شد و کودک انعطاف پذیر خواهد شد. همیشه هنگام تهیه بطری به کودک پمپاژ کنید تا تأمین شود. این اشتباه من بود که من به نوزاد اول خود شیر دادم ، بطری ها را اغلب پیشنهاد می کردم و هرگز پمپ نمی کردم تا بتوانم عرضه خود را ادامه دهم. تا 2 ماه ، عرضه من کاهش یافته بود و او بطری را ترجیح می داد. من فکر نمی کردم که بخواهم منحصراً به یک بطری تغییر دهم ، زیرا من هیچ سرنخی در رابطه با آنچه در جریان خرید من بود ، ندارم.




اگر کودک شما یک بطری خاص را دوست ندارد ، دوباره امتحان کنید! با دیگران ، آنها کمی آرام تر بودند ، اما اوری SUPER با بطری ای که می گرفت دلپذیر بود. یک شب وقتی او حدوداً 3-4 ماهه بود ، من به همراه برخی از دوستان به بیرون رفتم و اوریون فقیر و شوق داشتن یک شب وحشتناک ، زیرا او بارها و بارها از گرفتن بطری که ساخته بود امتناع ورزید. (کسی که دوست داشت با من در اتومبیل باشد زیرا من پمپ خود را آورده ام!) Avery LOVES Philips Avent بطری های طبیعی. نوک پستان دارای یک بافت فوق العاده نرم است که به منظور تقلید از احساس سرشیشه سیلیکونی اونت سینه طراحی شده است. بزرگترین مشکل ما با بطری های دیگر مانند "سینه" این است که نوک سینه ها غار می شوند ، اوه! من فهمیدم که اینها دارای یک مارپیچ انعطاف پذیر هستند که بدون سقوط نوک پستان احساس طبیعی تری ایجاد می کنند. اوری به طور طبیعی به بطری چسبیده است زیرا دارای نوک پستان گسترده ای به شکل پستان است و ترکیب او را با تغذیه پستان و بطری برای وی آسان می کند. این بطری همچنین به منظور تهویه هوا از شکم کودک برای کاهش قولنج و ناراحتی طراحی شده است. این بطری همه چیز را دارد که به نظر می رسد Avery در یک جلسه تغذیه به دنبال آن است.

به یاد دارم که چند ساعت پیش سعی کردم اوریون را برای گرفتن بطری یک شب بدست آورم. ناامیدی او با مین مطابقت داشت. بن بست بیش از یک ساعت به طول انجامید. من آن را گرم کردم. من در کتاب ها هر قافیه مهد کودک را خوانده ام. من به آواز خواندن سرودها ادامه دادم زیرا خداوند می داند كه برای نگه داشتن اعصابم باید روح را حس كنم. هیچی کار نکرد من هفته ها یک بطری به او نداده بودم (تقصیر من). حوله را پرتاب کردم و به او شیر دادم تا چشمانش سنگین شود و او برای خوابیدن از خواب خارج شد. این احساس را داشتم که باید صبح دوباره تلاش کنم. صبح روز بعد از خواب بیدار شدم و 9 اونس را پمپ کردم. شیر را درون یک بطری ریختم و گرم کردم. وارد اتاقش شدم و از خواب بیدار شدم و او 6oz را از بطری نوشید و حتی بدون چانه زدن. بله ، YALL او آنرا فهمید و من هم قوام داشتم. زمانهای جدید را امتحان کنید. بطری های جدید درجه حرارت شیر ​​جدید. بطری تغذیه با کودک تغذیه شده با شیر مادر هنگام شروع خط ، می تواند چالش برانگیز و فرسودکننده باشد. آیا در انجام هر دو موفقیت داشته اید ؟؟ چه موانعی را یاد گرفتید که برای غلبه بر. هر گونه توصیه ای را در نظرات بگذارید. نمی توانم صبر کنم تا بشنوم!

از مادر

اطلاعات موجود در این بلاگ فقط برای اهداف کلی اطلاعات است. اطلاعاتی سرشیشه اونت که توسط شخص دیگری غیر از MAM مانند ماماها یا کارشناسان خواب تهیه شده است ، توسط اشخاص ثالث در ظرفیت حرفه ای خودشان تهیه می شود. گنجاندن آن اطلاعات به معنای توصیه MAM نیست و همچنین نظریات بیان شده در درون آنها را تأیید نمی کند. در حالی که MAM تلاش می کند تا اطلاعات را به روز و صحیح نگه دارد ، ما هیچ گونه تضمینی یا ضمانتی از هر نوع ، صریح یا ضمنی ، درباره کامل بودن ، صحت ، قابلیت اطمینان ، مناسب بودن یا در دسترس بودن با توجه به خبرنامه یا اطلاعات ، محصولات یا محصولات ارائه نمی دهیم. گرافیک های سرشیشه های اونت