والدین اغلب می پرسند سرشیشه اونت بهترین زمان برای معرفی بطری کی است؟ زمان مناسبی وجود ندارد ، اما مشاوران شیردهی معمولاً توصیه می کنند تا تأمین شیر تأمین شود و شیردهی به خوبی پیش برود. ارائه بطری در جایی بین 2-4 هفته یک چهارچوب زمانی مناسب است. بعضی اوقات انتظار بیش از حد طولانی (پس از 6 هفته) منجر به نوزادی می شود که ممکن است بطری را به شدت امتناع کند.


هر چند وقت یکبار

راهنما! کودک من یک بطری نخواهد گرفت!

بازگشت به محل کار ، نکات مشترک ، تغذیه بطری

قبلاً این چهره را دیدید؟

عکس توسط Brytny.com در Unsplash

عکس توسط Brytny.com در Unsplash


تلاش خوبی برای بدست آوردن یک بطری در این جوانان!

می دانم ، شیردهی خوب پیش رفته است! کوچولوی شما مثل یک لامپ تغذیه می کند. شما یک دسته از شیر مادر را در فریزر خود ذخیره کرده اید. شما یک مراقب پیدا کرده اید که تقریباً به اندازه آنچه دوست دارید ، کلوچه کوچک و شیرین شما را دوست خواهد داشت. حال وقت آن رسیده است که اطمینان حاصل کنید که کودک شما در حالی که به سر کار می روید درست تغذیه می شود و ناگهان دچار سکسکه می شوید ..... آدم شایان ستایش ، دوست داشتنی شما تصمیم گرفته است که او علاقه ای به یک بطری و قهوه ای ندارد امتناع می کند!


چه؟ چگونه می توان این اتفاق افتاد؟

این شیرین خامه ای بسیار مهم است که شما با عشق به هم ریخته اید! چگونه می توان او را در سن بالایی شرکت کرد؟

اگر دلداری برای شما به ارمغان بیاورد ، من این همه وقت را در مرکز شیردهی ما می بینم. من استرس را در چشمان والدین دیده ام وقتی که مجبور به بازگشت به کار است و کودکش از همه چیز امتناع می ورزد ، اما سینه. خوب ، من در اینجا هستم که استرس را با یک دسته از ترفندها کاهش می دهم تا به نوزاد شیرین و البته با نظر خود کمک کنید قبل از بازگشت به محل کار ، یک بطری مصرف کنید.

لیست ترفندهایی برای کمک به کودک شیر داده شما یک بطری بخورد


پدر یا شریک را امتحان کنید بطری را تهیه کنید ، نه مادر شیرده. اگر او سرشیشه نچرال اونت کاملاً موفق نیست ، یک فیدر باتجربه را تجربه کنید (مادربزرگ / پدربزرگ ، عمه / دایی ، دوست ، پرستار بچه ، مهد کودک و غیره) آن را امتحان کنید. آنها همچنین ممکن است به اندازه پدر یا شریک زندگی توهین نشوند :)


صبر کلید است! اگر کودک شما علاقه ای ندارد ، در ساعت دیگری از روز امتحان کنید. بچه های من معمولاً صبح نسبت به بعد از ظهرها آرام تر بودند ، بنابراین من همیشه در ابتدای روز چیزهای جدید را امتحان می کنم.


بازیگوش باشید! نوک پستان را روی فیلتروم کودک خود (استراحتی که لب فوقانی او را به بینی خود وصل می کند) استراحت دهید و بگذارید تصمیم بگیرد که چه موقع آن را در دهان خود بگیرد. این تقلید از آنچه در طول شیردهی می گذرد ، تقلید می کند.


روشهای مختلف تغذیه را امتحان کنید. سعی کنید کودک خود را با یک بطری در یک گهواره تغذیه کنید. اگر این کار نمی کند ، سعی کنید او را با رو به رو ، یا در دامان خود یا در یک صندلی فنری تغذیه کنید. همچنین می توانید قدم بزنید.


بعضی از نوزادان دوست دارند مادران خود را هنگام تغذیه بطری بوی دهند ، بنابراین اجازه دهید در هنگام تغذیه بطری ، او را در یکی از تی شرت های مادر یا با کیف بالش خود قرار دهد.


نوک پستان بطری را انتخاب کنید که بیشتر شبیه آناتومی شما باشد. با نوک پستان آهسته شروع کنید. این کار به کودک شما زمان مکیدن بیشتری می دهد ، درست مانند سینه. اگر کودک شما کمی بزرگتر است ، یا اگر واقعاً سریع دارید ، ممکن است کودک شما نوک پستان را سریعتر ترجیح دهد. آنچه بیشتر به شما و تجربه شیردهی نوزادتان شباهت دارد را انتخاب کنید.


از روشهای تغذیه بطری با هدایت کودک استفاده کنید تا تغذیه بطری بیشتر شبیه به شیر مادر باشد. شما می توانید کانال یوتیوب ما را برای دیدن ویدئویی در مورد چگونگی انجام این کار بررسی کنید!


با بطری و نوک سینه های مختلف آزمایش کنید. بچه ها ترجیحات دارند ، بنابراین به شما فرصتی دهید که بطری و نوک پستان او را انتخاب کنید .... بدون اینکه بانک را بشکند ، البته!


نوک پستان را قبل از اینکه به کودک خود پیشنهاد دهید ، زیر آب جاری گرم کنید سرشیشه 3 سوراخ اونت . او ممکن است ترجیح دما را نیز داشته باشد.


همیشه می توانید یک فنجان را امتحان کنید. بله ، حتی نوزادان نیز می توانند از یک فنجان بنوشند. آنها معمولاً آن را به جای خندیدن در می آورند. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیوان ، مقاله دکتر سیر را در مورد گزینه های تغذیه بطری مطالعه کنید

دوباره سعی کنید! چیزی که اولین بار در اطراف کار نمی کند ممکن است در روز دیگری کار کند. مثل این است که برای اولین بار آووکادو را به کودک خود معرفی کنید. بعضی از نوزادان آن را دوست دارند. دیگران قبل از لذت بردن از آن ، باید آن را بیش از 10 بار طعم دهند.


اگر همه موارد دیگر از کار افتاد ، با یک مشاور شیردهی تماس بگیرید! ما غالباً می توانیم علت اصلی عدم مصرف بطری کودک را تشخیص دهیم و می تواند برای سایر بطری ها یا سایر روش های تغذیه پیشنهاداتی ارائه دهد. در مرکز تغذیه با شیر مادر سن دیگو نیز بطری های مختلفی را برای امتحان کردن در مطب خود داریم که می توانیم در طول مشاوره در مورد تغذیه بطری امتحان کنیم! در اینجا می توانید برای یکی از این مشاوره ها قرار ملاقات کنید.


امیدوارم این لیست ذهن شما را راحت کرده و توصیه هایی برای کمک به شما سرشیشه 4 سوراخ اونت در حل این چالش ارائه دهد. اگر ترفند اول کار نمی کند ، فقط به پایین لیست ادامه دهید. اگر شخصی دارید که برای شما کار کرده است ، لطفاً آن را به نظرات اضافه کنید. بیایید توصیه های ما را به اشتراک بگذاریم تا همه والدین بتوانند از این به عنوان منبع استفاده کنند!


ارائه بطری 3-4 بار در هفته و بیشتر از آن یک بار در روز باید کودک را در ضمن حفظ رابطه شیر مادر با شیرخوار مصنوعی آشنا کند. اگر کودک شما بطری را بیشتر از سینه ترجیح می دهد ، به راحتی بطری را کمتری پیشنهاد کنید و یا تغذیه بطری را با هم متوقف کنید تا دوباره شیر مادر به خوبی ادامه یابد. به یاد داشته باشید ، به خصوص در ماه های اولیه ، اگر کودک بطری دریافت کرد ، مادر برای محافظت از شیر خود باید پمپ کند. اگرچه خواب کامل شب ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد ، مادر نباید بدون بیان شیر از سینه خود خیلی طولانی بماند یا میزان عرضه آن کاهش یابد.


مکمل اولیه


اگر به دلایل پزشکی لازم است قبل از 2-4 هفته به کودک خود بطری بدهید ، برای مشاوره در مورد چگونگی ساخت و محافظت از تهیه شیر خود در ضمن حفظ رابطه با شیر مادر ، با یک مشاور شیردهی تماس بگیرید.

ما مشاوره حرفه ای شیردهی را ارائه می دهیم. تیم ما از مشاوران معتبر شیردهی سرشیشه 2 قطره اونت هیئت بین المللی برای همه مشکلات مربوط به تغذیه با شیر مادر ، توصیه های یک و یک ، ملایم ، "مفید" را ارائه می دهند.


رویکرد


کودک در رابطه با شیردهی یک شرکت کننده فعال است. او باید ریشه بزند ، به دنبال پستان باشد و در باز کردن بست. برای حمایت از شیردهی ، مهم است که این رفتار را با یک بطری تکرار کنید.


نوک سینه با کندی را انتخاب کنید که به کودک نیاز دارد تا از برخی تلاشها برای گرفتن شیر از بطری استفاده کند.

کودک را در حالت تقریباً قائم قرار دهید. بطری را فقط در حالت افقی نگه دارید و فقط نوک پستان را با شیر مادر پر کنید. با نگه داشتن بطری به صورت افقی ، گرانش نقشی در جریان شیر ندارد.

کودک خود را تشویق کنید که با مسواک زدن لبهای خود با نوک پستان ، باز کند و به دنبال بطری باشد. هنگامی که کودک دهان خود را مانند یک خمیازه گسترده می کند ، کل نوک پستان را درون دهان کودک قرار دهید تا لبهای او به آرامی روی پایه نوک پستان بماند. اجازه ندهید که او فقط نوک پستان را داخل دهان خود بکشد. (ممکن است در هنگام شیردهی منجر به نوک سینه مادر شود)

هنگامی که کودک شروع به مکیدن کرد ، بطری را به اندازه کافی بالا بکشید تا هوا در نوک پستان وجود نداشته باشد و شیر سوراخ نوک پستان را پوشانده باشد. اجازه دهید کودک به راحتی خوراک را مرتب کند. نشانه های کودک را برای راحتی در مقابل یک خوراک استرس زا تماشا کنید. اگر او شیر را با چشمان باز و انگشتان سرشیشه 3 قطره اونت پراکنده در حال خالی کردن دارد ، ممکن است شیر ​​خیلی سریع جریان یابد. انتهای بطری را پایین بیاورید در حالی که هنوز در دهان کودک است تا جریان شیر را کندتر کند. کودک باید از مکش های فک پایین استفاده کند ، شبیه به شیردهی است و نباید شیر از لبان خود داشته باشد. نشانه های استرس شامل موارد زیر است: نگرانی ابرو ، خندیدن ، گاز زدن ، جیب زدن ، فشار بطری یا دور نگاه کردن.

مصرف بطری باید حدود 15-20 دقیقه طول بکشد. اگر کودک بطری را در 5-10 دقیقه به پایان برساند ، احتمالاً جریان آن سریع می شود. اگر 30-45 دقیقه طول بکشد تا کودک شما یک بطری بخورد ، جریان آن بسیار کند است. برای رفع نیازهای کودک ، بطری و نوک پستان را در نظر بگیرید. دو مارک بطری که باید در نظر بگیریم دکتر براون با بطری Preemie و Munchkin LATCH است. هیچ بطری وجود ندارد که بهترین باشد. بهترین بطری برای کودک شما نوعی است که به اطراف لب خود نشت نمی کند و می تواند آهسته و راحت غذا بخورد.

برای تمام کردن بطری کودک خود را بهم نزنید. نشانه های کودک خود را ببینید (مکیدن های کندتر ، آزاد کردن نوک پستان از دهان او ، خوابیدن) برای نشانه هایی که او غذای خود را تمام کرده است.

امتناع بطری


گاهي اوقات نوزادي با شير مادر شروع به رد كردن يك نوك پستان مصنوعي براي تغذيه مي كند. موارد زیر برخی از پیشنهاداتی است که ممکن است هنگام عرضه بطری به کودک مقاوم باشد. تشویق کودک شیر مادر برای پذیرش بطری فرایندی است که ممکن است چندین هفته به تمرین و صبر نیاز داشته باشد.


چه کسی باید بطری را عرضه کند؟

برخی از نوزادان اگر بدانند که مادر در دسترس است ، از بطری خودداری می کنند. بابا یا مراقب دیگری بطری را پیشنهاد دهید. ممکن است مادر در هنگام تهیه بطری نیاز به خارج شدن از اتاق یا ترک خانه داشته باشد.

از آنجا که کودک مادر را با تغذیه مرتبط می کند ، او ممکن است تنها کسی باشد که می تواند بطری را با موفقیت عرضه کند. اگر او در تغذیه بطری موفق است ، سعی کنید وسط خوراک را تغییر دهید تا پدر و مادر بتوانند بطری را با هم عرضه کنند.

موقعیت های مختلف را امتحان کنید:

کودک را به حالت ایستاده و نیمه ایستاده تر قرار دهید.

سعی کنید کودک را شبیه به شیر مادر نگه دارید و نوازش کنید.

کودک را نگه دارید تا کمر آنها به سینه پدر تکیه داده شود و کودک به بیرون نگاه کند.

هنگام تهیه بطری ، کودک را در صندلی فنری یا پرسه زن قرار دهید.

هرگز بطری را پیشنهاد نکنید!

برخی از حواس پرتی را امتحان کنید:

از حرکت استفاده کنید در حین تغذیه ، در اطراف خانه قدم بزنید سرشیشه 6 ماه اونت و به آیتم های مختلف بروید.

کودک را به بیرون ببرید تا به بوته ها ، پرندگان و ابرها نگاه کند.

سینه را پیشنهاد کنید و هنگامی که کودک خواب شد ، نوک پستان خود را برداشته و در نوک پستان بطری فرو کنید.

پستانک را پیشنهاد دهید. پس از آرام شدن کودک ، پستانک را برداشته و بطری را جایگزین کنید.

سینه را پیشنهاد کنید و هنگامی که اولین بار خود را رها کردید ، به بطری بروید.

هنگام تغذیه بطری ، آواز و حرکت را امتحان کنید. برخی از مادران هنگام شیر دادن ، آواز می خوانند. هنگام تهیه بطری سعی کنید از همان آهنگ استفاده کنید.

کودک را هنگام امتحان کردن بطری کودک را زیر یا در نزدیکی موبایل قرار دهید

از مادر بخواهید هنگام پرستاری یک پتو یا "دوست داشتنی / دوست داشتنی" نگه داشته باشد ، و سپس پدر را هنگام تهیه بطری نگه داشته باشد

نکات مفید


برخی از مادران دریافتند که شیر یخ زده یا یخ زده آنها طعم صابون را می دهد. این به دلیل اضافی لیپاز آنزیم است. بسیاری از نوزادان از طعم آن رنج نمی برند ، اما برخی از آنها از شروع بطری خودداری می کنند. پوسته پوسته شدن شیر شما قبل از خنک شدن می تواند آنزیم را غیرفعال کند. در صورت سؤال بیشتر با ما تماس بگیرید.

سانتا مونیکا: (310) 998-1981

هالیوود: (323) 469-5300

بطری را یک یا دو بار در روز در حالی که همه آرامش و خوشحال هستند ، پیشنهاد دهید. به مدت 5-10 دقیقه تمرین خود را انجام دهید تا آن را "وقت شاد" نگه دارید. یک تمرین روزانه می تواند به کودک شما کمک کند به مرور زمان در تنظیم بطری قرار گیرد.

سعی کنید کودک اجازه دهید با بطری بازی کند ، نوک سینه را بدون داشتن خرید ینترنتی سرشیشه اونت برنامه تغذیه به دهان خود بخورد.

مقدار کمی پیشنهاد دهید حتی چند جرعه یک قدم در جهت درست است. اگر آنها بطری را تمام نکنند ، شما دیگر شیر گرانبهای خود را هدر نمی دهید.

اگر کودک در تلاش برای تغذیه بطری غرق شود. آسایش و تسلیت آنها. قبل از ارائه سینه حدود 10 دقیقه صبر کنید.

نوک پستان بطری را گرم کنید یا آن را در شیر مادر گرم میل کنید.

از شیر مادر (نه یخ زده) استفاده کنید. برخی از نوزادان شیر را ترجیح می دهند و برخی دیگر ممکن است آن را از نظر سرما دوست دارند.

نوک پستان را آهسته امتحان کنید. اما اگر مادر سریع داشته باشد ، کودک ممکن است نوک سینه با جریان متوسط ​​را ترجیح دهد.

کودک شما باید قادر به مصرف 3-4 اونس باشد. بطری در حدود 15-20 دقیقه. اگر خیلی زود تمام شوند ممکن است احساس سیری نکنند و به دنبال شیر بیشتری بگردند که در واقع نیازی به آنها نباشد. اگر آنها بطری را در حال خالی کردن دارند ، سرعت تغذیه را پیگیری کرده و تغذیه را برای برآمدگی ها قطع کنید.

اگر بطری خیلی آهسته باشد ، ممکن است کودک از بطری ناامید شود. یک بطری و نوک پستان پیدا کنید که برای کودک شما مفید باشد. بسیاری از مادران موفقیت خود را با بطری هایی که دارای یک "نرم" مانند "مانچکین لچ" است ، گزارش کرده اند.

یادآوری های مهم:


یک نگرش مثبت داشته باشید و اجازه ندهید که نبردهای بطری باعث کودکی ناامید و والدین اشک آور شود.

وقتی کودک کمی گرسنه است ، بطری را پیشنهاد دهید. منتظر ماندن تا کودک "واقعاً گرسنه" نباشد.

برای مدت طولانی از غذا خودداری نکنید. به والدین گفته می شود که اگر کودک به اندازه کافی گرسنه باشد ، سرانجام خراب می شود و بطری را می گیرد. این معمولاً درست نیست. کودک شما فقط لجوج نیست. آنها فقط نمی دانند با بطری چه می کنند. خودداری از پستان می تواند استرس زیادی برای کودک و قیمت سرشیشه اونت والدین ایجاد کند (و می تواند به کم آبی بدن منجر شود). به کودک خود فرصت دهید تا مهارت جدید را بیاموزد. صبر ، تمرین و پشتکار معمولاً پرداخت می شود.

اجازه نده پدر همیشه آدم بد باشد. سایر افراد تغذیه کننده را برای کمک به تغذیه بطری پیدا کنید. حتی مادر می تواند امتحان کند و اغلب بیشترین موفقیت را دارد.

تهیه بطری موفق لازم نیست همه یا هیچ چیز باشد. کودک شما ممکن است با یک بطری یک یا دو اونس بخورد و سپس در پستان تمام شود. این شروع خوبی است!

پشتیبانی اساسی از شیر مادر و موارد مراقبت از کودک

Pump Station & Nurtury® دهها سال تجربه در اختیار خانواده های جدید با پشتیبانی فوق العاده آموزشی ، تغذیه با شیر مادر و مراقبت از کودک ، از جمله محصولات و کلاس هایی دارد که می تواند برای شما و کودک شما تفاوت ایجاد کند. برای دیدن لیستی از برخی از کالاهای اساسی که متخصصان شیردهی ما توصیه کرده اند سرشیشه اونت اصل ، روی محصولات ضروری تغذیه با شیر مادر و مراقبت از کودک کلیک کنید