بعد از گذشت 6 ماه از مرخصی زایمان سرشیشه فیلیپس اونت ، مجبور شدم به زندگی مادرم شاغل بازگردم. تاکنون من دیلن را شیر داده بودم ، بنابراین می خواستم شیر مادرم را برای او ادامه دهم. من با اول خودم یاد گرفتم که آزمایش اینکه کودک شما قبل از رفتن به کار شما بطری را مصرف می کند یک HUGE plus است. من از تجربه می دانستم که من سعی می کنم او را از بطری تغذیه کنم ، کار نمی کند ، بنابراین ما به شوهرم مجبور شدیم آن را امتحان کند! قطعاً تفاوت بزرگی ایجاد می کند.


و وقتی کودک خود را با عشق تغذیه کرد ، به بهترین وجه ممکن کودک خود را تغذیه کرد.

من HeroEcoBottle را از Herobility هدیه کردم. این اولین بطری شیشه ای جهان است که با مواد گیاهی ساخته شده ساخته شده است! مثل همیشه من آن را برای همه شما آزمایش کردم و در اینجا بررسی من است. من با بطری 220 میلی لیتری شروع کردم تا سفر خود را در زمینه تغذیه بطری شروع کنم. اجازه ندهید که شیشه شما را بترساند ، HeroEcoBottle دارای یک آستین سیلیکونی است که از شکستن بطری محافظت می کند!



چند مورد که می خواهم در مورد بطری برجسته کنم:

سیستم ضد کولیک مضاعف: دریچه هوا یک جریان یکنواخت ایجاد می کند و از ورود هوا به داخل شکم جلوگیری می کند! (به علاوه بزرگ مخصوصاً برای نوزادان کولی)

شیشه مقاوم در برابر ضربه با سیلیکون محافظ اضافی: همانطور که در بالا ذکر شد آستین سیلیکون از بطری شیشه ای محافظت می کند و یک دستگیره ثابت برای دست های کوچک کودک ما فراهم می کند.

من واقعاً عاشق رنگ ها هستم! بطری های سبز و ارتش خاکستری و ارتش و لیوان های گربه را بدست آوردیم.

آن را آزمایش کرده اند تا نشان دهد 97٪ از نوزادان این شیر را قبول می کنند! متناسب با دهان دیلن کاملاً مناسب است! من می توانم ببینم که چرا تست ها اینقدر دقیق بودند!

در دو اندازه متفاوت ارائه می شود:

5 اندازه نوک پستان مختلف:

ماه XS0 + ماه: مناسب برای شیر مادر و فرمول. نوک پستان کوتاه تری برای دهان کوچک دارد

ماههای S0 +: برای شیر مادر و فرمول مناسب است

ماه M2 + ماه: مناسب برای شیر مادر و فرمول

ماه های L4 +: برای هر نوع مایع مناسب است

ماه XL6 + ماه: مناسب برای مایعات غلیظ


من از نوک پستان اندازه M2 استفاده می کنم و استفاده از این اندازه را ادامه خواهم داد.


من خوانده ام که اگر شیر می دهید باید در اندازه نشت متوسط ​​یا آهسته بمانید. به این ترتیب سرعت شیر ​​واقعی واقعی پستان را بیان می کند.


در هنگام تماشای دیلان شیر خود را از این بطری Herobility دریافت می کند که سیلیکون موجود در بطری باعث می شود نگهداری او راحت تر باشد. من نمی توانم باور کنم که او به اندازه کافی پیر شده است تا بطری را نگه دارد (گریه BRB!) من دوست دارم که Herobility محصولاتی را ایجاد کرده است که ایمن ، راحت و قابل استفاده برای نوزادان ما باشد. آنها انواع زیادی از محصولات کودک دیگر را نیز می فروشند! فنجان تنقلات ضربه مهمی در نگه داشتن خانه ما است. ما همچنین جام حذفی را دریافت کردیم که می دانم هنگامی که او را از بطری دور می کنیم با دیلن برخورد بزرگی خواهیم کرد.

قهرمان ارتش HeroSippy


این برای 6 ماه + است. من قصد دارم به مدت 6 ماه دیلان را سرشیشه 3 سوراخ فیلیپس اونت به آرامی در مصرف شیر از یک لیوان آب نبات منتقل کنم. قیمت این اتحادیه 9.99 $ اتحادیه اروپا است. من این رنگ را دوست دارم. من عاشق این هستم که رنگ ها در سراسر صفحه با سایر محصولات مطابقت دارند.


به طور کلی ، این محصول از مواد ایمن ، آسان برای استفاده ساخته شده است ، و به صورت واقعی کار می کند! من حتماً محصولات Herobility را به مادران همکار خود توصیه می کنم! اطمینان حاصل کنید که هنگام سفارش از CALIMOM15 استفاده کنید!

10 گرم کننده بطری قابل حمل کودک برتر سال 2019

توسط Alaina Moulton در تاریخ 1 ژوئیه 2019

قبل از اینکه والدین شوید ، فکر می کنید که تمام حرف های والدین را کاملاً مشخص کرده اید. سپس شما یک فرزند دارید و می فهمید که انسان مورد علاقه کوچک شما ذهن خود را دارد. بچه ها ترجیح می دهند از استراحت استفاده کنند ، خواه به شکل گرفتن پستانک باشد ، چطور دوست دارند نگه داشته شوند ، جایی که می خواهند بخوابند و حتی شیرشان را دوست دارند. شما ممکن است یکی از آن والدین بوده باشید که فکر کرده بود ، "کودک من با تحمل اتاق خوب خواهد شد. شیر ... "تا زمانی که شما سعی کنید آن را به او بدهید و او فریاد سر خود را در وسط یک رستوران می گذارد. در آن لحظه می فهمید که خیلی اشتباه کردی.


با تشکر از شما ، بخاری های گرم کن بطری برای این نوع شرایط وجود دارد!


حتی مواردی که می توان از آنها خارج و در مورد آن استفاده کرد. به عنوان والدین ، ​​نگه داشتن کودک خود را شاد و سالم و در عین حال عقل و روان خود را بسیار مهم است. داشتن یک بطری قابل حمل گرمتر از آن راهی است که والدین می توانند کودک خود را با خوشحالی از شیر خود تغذیه کنند بدون اینکه سبک زندگی خود را رها کنند.


مطمئن نیستید که تفاوت بین بخاری های بطری که می توانید در خانه استفاده کنید و وسایلی که قابل حمل هستند وجود دارد؟ بیایید با بررسی نحوه تفاوت آنها شروع کنیم.


گرمکن بطری در مقابل گرمکن های قابل حمل بطری

بخاری های بطری مدت مدیدی بوده اند. آنها به والدین جایگزین بسیار خوبی برای روشهای گرم کردن بسیار کندتر می کنند ، مانند اجرای بطری کودک شما در زیر شیر آب گرم یا انتظار برای گرم شدن آن در یک کاسه آب. (از آنجا که گرم شدن مایکروویو هرگز گزینه ای مطمئن نیست!)


تفاوت عمده بین یک بطری معمولی که گرمتر است و قابل حمل آن است این است که یک بطری معمولی که گرم تر است نیاز به یک پریز برق دارد. اگر فقط قصد استفاده از آن را در خانه دارید ، این موارد عالی است. در حقیقت لیستی داریم که در اینجا بهترین آنها را جمع کرده ایم: بهترین بطری های گرم کن سال 2019.


اما بگذارید واقعی باشیم. نوزادان روزانه شیر زیادی می نوشند و به بطری های مختلفی احتیاج دارند! این بدان معناست که اگر کودک شما شیر گرم بخواهد (و بیشتر آنها را انجام می دهند) ، شما سرشیشه 2 سوراخ اونت نیز به راه حل نیاز دارید. اینجاست که بخاری قابل حمل بطری وارد می شوند.


بخاری های قابل حمل بطری به گونه ای طراحی شده اند که در خارج از خانه استفاده شوند. بعضی از آنها را می توان در هر نقطه استفاده کرد ، در حالی که دیگران برای کار باید در ماشین باشند. در نهایت ، داشتن یک بطری قابل حمل گرمتر برای هر والد شلوغی مفید است ... که تقریباً همه ما!

حتی اگر بهتر است بطری قابل حمل گرمتر داشته باشید بهتر است اگر نیاز به گرمتر شدن بطری برقی داشته باشد. نکته منفی بسیاری از بخاری های قابل حمل بطری این است که آنها به همان اندازه مطمئن نیستند که به آن وصل شوند. یعنی تا وقتی که Brew Baby همراه شد.


10 گرم کننده بطری قابل حمل کودک برتر سال 2019

در اینجا ما 10 بهترین گرمکن بطری قابل حمل را برای کمک به نیازهای شما در اختیار شما قرار می دهیم ، و مورد علاقه ما ، The Baby's Brew ، در صدر لیست قرار دارد! ما آن را بسیار دوست داریم که آن را توصیه می کنیم بهترین بطری قابل حمل ما گرمتر و فقط بهترین بطری گرم تر در سراسر! در ادامه بخوانید تا ببینید که چرا این عالی است و همچنین 9 گزینه قابل حمل دیگر.


1. گرمتر بطری قابل حمل کودک Brew

بچه ها بطری قابل حمل را گرمتر گرم می کنند

بطری قابل حمل Baby Brew قابل حمل کودک اولین بطری (و تنها!) در جهان است که گرمتر بطری است. طراحی باریک و مدرن آن به راحتی در کیف پوشک یا نگهدارنده فنجان جا می گیرد. و نیازی به اتصال به بند ناف نیست.


از آنجا که می دانیم این نوزادان ذهن خود را دارند ، انتخاب 3 درجه حرارت مختلف یک ویژگی مهم است. این هر دو شیر مادر را گرم می کند و والدین از طریق فرمول و فرمول تغذیه سهولت اضافه شده ای از توزیع کننده فرمول متصل را دوست دارند.




نحوه کار: سرشیشه 4 سوراخ اونت


طراحی منحصر به فرد Baby Brew به طور مستقیم روی قسمت بالای بطری مورد علاقه کودک شما قرار می گیرد (تقریباً با هر مارک اصلی قابل استفاده است). پس از آن مراحل به حدی ساده است که هرکسی که از کودک شما مراقبت می کند می تواند به راحتی از آن استفاده کند. پیچ و تاب ، مطبوعات ، لرزش. حتی اگر نیاز به تهیه فرمول دارید ، می توانید ظرف 25 ثانیه بطری کودک خود را آماده کنید. بعد از روشن کردن ، می توانید دمای مورد نظر کودک خود را در 98.6 درجه فارنهایت ، 104 درجه فارنهایت و 114 درجه فارنهایت در مدت 5 تا 15 دقیقه تجربه کنید. زمان گرما اطمینان از ایمنی بدون نقاط گرم و همچنین حفظ مواد مغذی گرانبها مانند آنهایی است که در شیر مادر وجود سرشیشه صفر ماه اونت دارد. پس از گرم شدن ، بطری تا 5 ساعت گرم می شود تا حتی بتوانید آن را قبل از زمان آماده کنید. وقتی کودک گرسنه می شود ، آماده می شوید!

آیا می توانم از Brew Baby در خانه نیز استفاده کنم؟ کاملا! آنچه آن را جایگزین خوبی برای گرم کننده های بطری در منزل می کند این است که قابل اعتماد است و هر بار شیر کودک شما را به کمال گرم می کند. علاوه بر این ، چند بار به وسط شب به یک بطری کودک احتیاج دارید ، اما بطری شما گرمتر است؟ گرمتر بطری قابل حمل Baby Brew این مسئله را برطرف می کند.


گرمتر بطری قابل حمل کودک دم


2. بطری مسافرتی Tommee Tippee WarmerTommee Tippee قابل حمل گرمتر بطری

گرمتر بطری مسافرتی Tommee Tippee از دو بخش تشکیل شده است: فلاسک استیل حرارتی که آب گرم را در خود نگه می دارد ، و لیوان پلاستیکی که برای گرم کردن بطری مورد استفاده قرار می گیرد. هیچ منبع گرمای خارجی برای این بطری گرمتر نیست.


نحوه کار:


روشی که این بطری گرمتر کار می کند با ریختن آب گرم در فلاسک حرارتی است. پس از انجام این کار ، باید محکم روی درب را پیچ کنید. قسمت فنجان از بالای قسمت متصل می شود و بعد آماده می شوید که درب را بیرون بزنید. وقتی کودک شما آماده خوردن است ، آب گرم را درون درب آن بریزید. بطری شیر کودک سپس در آب داغ قرار می گیرد تا گرم شود. برای گرم شدن حدود 5 دقیقه طول می کشد.


3. گرمکن بطری قابل حمل کودک کودک مونچکین مسافرتی گرمتر


برای سفر با اتومبیل ، بطری مسافرتی اتومبیل Munchkin انتخاب عالی است. سرشیشه 3 ماه اونت این نوار گرمایش انعطاف پذیر است که به اندازه هر بطری کودک بسته می شود تا شیر گرم شود.


نحوه کار:


این بطری گرمتر مجهز به آداپتور ماشین است تا از آن به عنوان منبع گرما استفاده کند. پس از وصل شدن باند گرمایشی در اطراف بطری کودک ، گرم شدن شروع می شود. یک صفحه نمایش دیجیتالی در آداپتور ، درجه حرارت را نشان می دهد ، بنابراین می دانید چه زمان شیر آماده است. شیر به طور مساوی و بدون نقاط گرم گرم می شود. کاربران گزارش می دهند که بسته به میزان سرد بودن شیر ، بین 10 تا 30 دقیقه طول می کشد تا بطری کودک گرم شود.


4. Papablic Mini قابل حمل مسافرتی بطری کودک گرمتر و بطری قابل حمل گرمتر بطری

شبیه به طراحی با Tommee Tippee بطری سفر گرمتر ، این باریک تر از Papablic است. این ایده آل برای کسی است که به دنبال پروفایل براق است زیرا اندازه یک بطری آب است و به خوبی درون یک نگهدارنده فنجان ماشین جا می گیرد. با اکثر بطری های کودک سازگار است اما ضخیم تر آنهایی مانند Tommee Tippee نیست.

نحوه کار:


این بطری گرمتر به برق نیاز ندارد. کارافه ضد زنگ و ضد BPA عایق کاری شده برای خنک نگه داشتن آب جوش در تمام روز است. برای گرم کردن بطری شیر کودک ، کافی است آب را درون فنجان گرم سرشیشه 6 ماه اونت کنید و بطری کودک را غرق کنید. این کار به راحتی با زدن دکمه قفل بالا انجام می شود تا آب بدون باز کردن درب آن ریخته شود.


5. Kiinde Kozii Voyager بطری مسافرتی WarmerKiinde Kozii بطری قابل حمل گرمتر

این سیستم گرمایش نیاز به باتری یا برق ندارد. با تهیه عایق سه جداره ، آب در تمام روز گرم نگه داشته می شود ، بنابراین تا زمانی که آماده گرم کردن بطری کودک خود باشید ، گرم می ماند. شبیه به گرمتر بطری Tommee Tippee است اما در قسمت پایین آن باریک تر است به طوری که می تواند در نگهدارنده فنجان جای بگیرد.


نحوه کار:


این یکی دیگر از سفرهای گرمتر مسافرتی است که آب جوش آن را درون ظرف سرشیشه 9 ماه اونت استیل ریخته و تا زمان آماده استفاده آب بندی می کند. برخلاف نسخه های Tommee Tippee و Papablic ، 3 بخش دارد. به جای 2 فنجان گرم کننده وجود دارد که اگر دوقلو برای تغذیه دارید می توانید هم یک قوطی و کیسه غذا و هم یک بطری را بطور همزمان یا 2 بطری گرم کنید. کاربران زمان گرم شدن سریع را گزارش می دهند.


6. Prince Lionheart On-the-Go بطری گرمتر Prince Lionheart قابل حمل بطری قابل حمل

این گرمتر که از یک کیسه PVC داخلی با روکش پنبه ای فشرده ساخته شده تا کیسه و بطری عایق بندی شود ، یک منبع حرارت سریع در هر نقطه برای گرم کردن بطری کودک شما است.


نحوه کار:


کیسه داخل با قرار دادن آن در آب جوش "فعال می شود". وقتی برای اولین بار در آب قرار گرفت ، محلول به رنگ سفید خواهد بود. هنگامی که محلول شفاف شود ، آماده است که داخل کیسه همراه با بطری کودک قرار داده شود تا گرم شود. سپس حدود 10 تا 10 دقیقه طول می کشد تا شیر کودک شما گرم شود. هر بار که می خواهید بطری کودک را گرم کنید ، باید دوباره این گرم را دوباره فعال کنید.


7. Primer Passi USB قابل حمل بطری هوشمند گرمتر بطری قابل حمل Primo Passi قابل حمل گرمتر

Primo Passi تنها بطری گرمتر در لیست است که از طریق USB کار می کند. این طرح دارای کیسه پارچه ای با 4 لایه محافظ بوده و ضد آب و ضد آب است. این دوربین دارای صفحه نمایش دیجیتال LCD در قسمت بیرونی کیف است تا بتوانید به راحتی مشاهده کنید که در چه دما قرار دارد.


نحوه کار:


وقتی به پاوربانک یا رایانه وصل می شوید ، بطری گرمتر دمای بطری کودک شما را حفظ می کند. هنگامی که روشن است ، صفحه دیجیتال LCD کنترل دما را نشان می دهد. می توان آن را در اولویت 100 یا 113 درجه تنظیم کرد. (گرم کردن شیر مادر برای حفظ مواد مغذی باید در دمای 100 درجه پایینتر انجام شود.)


8. Cherub کودک گرمتر - بر روی 'N Go Bottle Better (گرم تر) کلیک کنید



گرمتر بطری قابل حمل Cherub بهترین سرشیشه اونت


کودک گرم تر Cherub Baby به یک نقطه برق احتیاج ندارد ، بلکه در عوض از سیستم گرمایش فعال "کلیک" استفاده می کند. بطری کودک در داخل آستین ژل قابل استفاده مجدد برای گرم کردن قرار دارد و شامل یک کیسه مسافرتی نیز می شود.


نحوه کار:


برای فعال کردن آستین ژل ، روی دیسک فلزی متصل کلیک خواهید کرد. واکنشی رخ می دهد که ژل را درون خود گرم می کند. کاربر سپس آن را دور بطری کودک می پیچد تا شیر گرم شود. می توان آن را بارها و بارها مورد استفاده قرار داد اما بین هر بار استفاده "دوباره شارژ می شود". این کار با جوشاندن آن در آب در حدود 10 دقیقه انجام می شود.


9. مجموعه بطری آب گرم کن Innobaby Aquaheat مجموعه بطری قابل حمل Aquaheat گرمتر بطری

با وجود آبزیان Innobaby ، کودک شما حتی بدون قدرت می تواند شیر گرم بخورد. این یکی بر خلاف سایر بخاری های گرم کننده ، دارای یک بسته گرمایش یکبار مصرف و یک غلاف گرم کننده است خرید اینترنتی سرشیشه اونت که از بطری استیل ضد زنگ مخصوص خود برای گرم کردن استفاده می کند.


نحوه کار:


برای استفاده از این سیستم گرمایش ، یک بسته حرارتی در قسمت پایین غلاف گرم کننده قرار می گیرد. وقتی کمی آب روی غلاف گرم شود ، شروع به فعال شدن می کند. خواهید دید که بخار از داخل غلاف شروع به افزایش می کند. در آن مرحله ، بطری از جنس استنلس استیل در داخل آن قرار می گیرد و شیر کودک در حدود 2 دقیقه آماده است. بسته های گرمایشی فقط یکبار مصرف هستند ، بنابراین مجبور خواهید بود خرید بیشتری داشته باشید. علاوه بر این ، اگر می خواهید یک بطری به کودک خود بدهید که یکی از آن از فولاد ضد زنگ نیست ، باید شیر را از یک بطری به دیگری بریزید.


10. گرمتر بطری قابل حمل Puncia 12V اتومبیل

این بطری گرمتر حاوی یک ماده غذایی BPA بدون مواد غذایی در خارج از ظروف پلاستیکی با مخزن استیل ضد زنگ در داخل است. داخل یک نگهدارنده فنجان قرار می گیرد و از یک شارژر اتومبیل برای توان استفاده می کند. اگر سفر اتومبیل تنها زمانی است که شما گرمتر بطری قابل حمل نیاز دارید ، پس این یکی می تواند انتخاب خوبی باشد.


نحوه کار:

درجه حرارت برای رفع نیازهای کودک شما. سپس در دمای ثابت ماند تا زمانی که شما آماده تغذیه کودک خود باشید. یکی از ویژگی های ایمنی آن شامل این است که در صورت عدم وجود آب در لیوان ، لیوان به طور خودکار خاموش می شود ، یا اگر ولتاژ خیلی زیاد یا خیلی پایین باشد. کیسه های نگهداری شیر مادر در زیر 8 دقیقه گرم می شوند و بطری ها کمی طولانی تر می شوند. متناسب با بیشتر بطری ها ، اما نه همه.


انتخاب گرمتر بطری قابل حمل مناسب

چه کسی می داند وقتی بخاری های بطری می توانند گزینه های زیادی داشته باشند؟ اما آنچه مهم است این است که شما تحقیق خود را انجام می دهید. برخی ممکن است باعث شوند که استرس بیشتری ایجاد کند ، که دقیقاً نقطه مقابل آنچه شما در یک بطری گرمتر هستید. نوزادان می توانند سریع آویزان شوند ، و باید بدانید که می توانید بطری کودک را در صورت نیاز آماده کنید.



سؤالات متداول در مورد بطری

بهترین بطری آب برای مخلوط کردن با فرمول کودک چیست؟


با توجه به CDC ، استفاده از آب بطری برای مخلوط کردن با پودر یا قیمت سرشیشه اونت

فرمول های شیرخوار کنسانتره مایع. اما دانستن آن فلوراید بسیار مهم است

محتوای موجود در آب بطری متفاوت است. انتخاب آب بطری که به سمت آن بازاریابی می شود

نوزادان ، که گاه به عنوان "آب شیرخوارگاه" شناخته می شوند ، & quot؛ به منظور مخلوط کردن با کودک

فرمول می تواند یک انتخاب عالی باشد. آب بطری که برای این منظور فروخته می شود EPA را تأمین می کند

به استانداردهای آب ضربه بزنید ، اما هر آب بطری که در ایالات متحده فروخته می شود. برای نوزادان بی خطر است. برای

توصیه می شود نوزادان را از 3 ماه جوان تر کنید

قبل از استفاده ، آن را به مدت 1 دقیقه جوش دهید.


چه موقع می توانم فرمول شیر را معرفی کنم؟

فرمول مرحله اول نوزادان از بدو تولد برای نوزادان ایمن است. گرچه شیردهی است

حداقل 6 ماه توسط آکادمی اطفال آمریکا توصیه می شود ، این است

همیشه انتخاب یا دست یافتنی نیست. بنابراین ، شیر فرمول از همان ابتدا قابل معرفی است

خوراک اول! اگر تصمیم دارید کودک خود را از شیر مادر به فرمول یا

مکمل ، این می تواند در هر زمان قبل از سن 1 سالگی معرفی شود. در این مورد ،

احتمالاً می خواهید فرمولی مشابه با شیر مادر معرفی کنید.


چرا برخی از مادران تصمیم می گیرند از بطری های شیشه ای کودک استفاده کنند؟

گرچه بطری های شیشه ای سالهاست که وجود دارد ، اما اخیراً آنها را دارند

بازگشت بسیار بزرگتری داشت. اکنون بیشتر والدین از بطری های شیشه ای استفاده می کنند

ساخته شده از شیشه خو ، که می تواند گرم شود و به راحتی نمی شکند.

برخی از مزایای بطری های شیشه ای عبارتند از:

friendly سازگار با محیط زیست - یک بطری کودک شیشه ای به راحتی قابل بازیافت است

فرایند بسیار کارآمدتر از بازیافت بطری پلاستیکی است

at در جلوگیری از اکسیداسیون شیر موثر است و می تواند سرشیشه سیلیکونی اونت باعث تضعیف شود

مواد مغذی شیر مادر

 طعم بیشتری به طعم بدهید

unlike بر خلاف بطری های پلاستیکی که می توانند حرکت کنند ، سالهای آینده مانند سال های جدید به نظر بیایند

با گذشت زمان ابری


چگونه در طول سفر شیر را برای کودک گرم کنیم؟

بهترین راه برای گرم کردن شیر ، فرمول یا شیر مادر در سفر ، توسط شما است

با استفاده از بطری قابل حمل گرمتر. برخلاف یک بطری برقی معمولی که گرمتر است ، قابل حمل

بطری گرمتر نیازی به وصل کردن کار ندارد. کودک دم ، برای

به عنوان مثال ، یک بطری قابل حمل باتری است که گرمتر از آن استفاده می شود

در هر نقطه. بسته به نوع خود ، می توان آن را بر روی یکی از سه تنظیم دما تنظیم کرد

ترجیح کودک و یک بار گرم شدن آن می تواند یک بطری را تا 5 ساعت گرم نگه دارد.


چرا نباید فرمول کودک مایکروویو باشد؟

احتمالاً شنیده اید که شیر مادر مایکروویو می تواند مواد مغذی حیاتی را از بین ببرد ،

اما اگرچه این مسئله با فرمول خطری ندارد ، انجام این کار هنوز ایمن نیست. این است

زیرا مایکروویوها مایعات را به طور مساوی گرم نمی کنند ، از جمله فرمول کودک. چه

نتایج "نقاط داغ" در فرمول است که می تواند دهان کودک را سوزاند

گلو.


چگونه بطری های کودک را تمیز کنیم؟

تمیز کردن برخی بطری ها نسبت به بقیه راحت تر است. در حالی که ساده ترین بطری ها فقط

دو بخش وجود دارد ، آنهایی که برای کاهش قولنج در نظر گرفته می شوند می توانند تا 5 یا بیشتر داشته باشند. بطری

باید کاملاً جداسازی شود تا هر قسمت جداگانه شسته شود

بین هر استفاده در اینجا مراحل انجام گرفته است:

 ابتدا قطعات بطری را با آب بشویید.

 دوم ، سینک ظرفشویی را با آب داغ و مواد شوینده ظرف شستشوی سرشیشه های اونت پر کرده و آب آن را زیر آب بگیرید

قطعات.

 سوم ، هر قسمت را با یک برس بطری کاملاً بشویید.

آخر ، بگذارید بطری و قطعات آن خشک شود. (استفاده از حوله نیست

توصیه می شود زیرا میکروب ها را منتقل می کند.)

بعضی از بطری ها را نیز می توانید در قسمت بالای ماشین ظرفشویی قرار دهید ، فقط بشویید

از قبل و حتماً ابتدا قلاب و قلاب را با یک برس بطری تمیز کنید.


در مورد عقیم سازی ، این کار فقط باید یک بار قبل از اولین استفاده انجام شود.

آیا حداکثر دما برای مخلوط کردن فرمول برای کودک وجود دارد؟

اگر قبل از یخچال کردن آنها بطری آماده می کنید ، حداکثر

دما در حدود 75 درجه فارنهایت است. با این حال ، اگر دوست دارید بدهید

کودک شما بلافاصله یک بطری گرم ، حداکثر دمای آن را بی خطر می کند

دادن کودک به حدود 113 درجه فارنهایت برای جلوگیری از سوختگی است.


چه بطری های کودک برای گاز و کولیک مناسب هستند؟

اگر کودک شما از گاز یا کولیک رنج می برد ، می خواهید یک بطری کودک را انتخاب کنید

به طور خاص برای کاهش این ناراحتی ها طراحی شده است. بسیاری از مارک های بزرگ بطری می فروشند

بطری هایی که قطعات کاهش دهنده قولنج را شامل می شوند که به تغییر هوا کمک می کنند

شکم کودک است که می تواند باعث پریشانی گاز و کولیک شود. یک زن و شوهر از بالا

گزینه های زیر عبارتند از: بطری های ضد کولیک دکتر براون و ضد کولیک Tommee Tippee

بطری - در مقاله ما درباره اینها بیشتر صحبت می کنیم: 10 بهترین بطری کودک برای خرید

2019.


آیا بطری Nanobebe بهترین بطری برای نوزادان است؟

این واقعاً به نیاز کودک شما بستگی دارد! Nanobebe یک بطری عالی است

در لیست ما از 10 بهترین بطری کودک قرار دارد. آنها به ویژه مفید هستند

نوزادانی که به دلیل شکل منحصر به فرد خود بین تغذیه بطری و شیردهی قرار می گیرند

که از یک سینه واقعی تقلید می کند. اطلاعات بیشتر در مورد این بطری ها را در اینجا بخوانید.


بطری کودک مناسب برای شیر مادر چیست؟

ما اخیراً در مورد بهترین بطری ها برای نوزادان شیرده نوشتیم. دو نفر برتر ما فروشگاه های سرشیشه اونت

این بطری ها شامل بطری کودک Comotomo و بطری کودک Nanobebe است.

در نهایت ، بهترین بطری ها برای نوزادان شیرخوار شامل برخی یا تمام آن ها می شود

ویژگی های زیر:

 گنبدی که شبیه سینه واقعی است

from از ماده ای ساخته شده است که شبیه پستان است


 یک جریان نوک سینه انعطاف پذیر که باعث بهبود قفل می شود

flow جریان نوک پستان که تکرار جریان شیر از پستان است


<