در اینجا چند نکته در مورد نحوه تمیز کردن بطری های پلاستیکی کودک و بطری های کودک شیشه ای با سرشیشه های اونت صفر آورده شده است:

بلافاصله پس از استفاده بطری ها را با صابون و آب گرم بشویید.
اگر از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید ، بطری را کاملاً بشویید و آن را روی قفسه بالا قرار دهید.
هرگز بطری ها را بعد از تغذیه مجدداً در یخچال قرار ندهید - یک بار و به پایان رسید مانترا مناسب برای تغذیه کودک است.
تا زمان شستن ظرف ها شیر باقی مانده را در بطری نگذارید - به خصوص اگر از بطری های پلاستیکی استفاده می کنید زیرا آنها می توانند لکه و لکه دار شوند.
همیشه برای تمیز کردن کف بطری از یک برس بطری استفاده کنید.
برای تمیز کردن کامل نوک سینه ها و حلقه ها همیشه از یک قلم مو استفاده کنید.
پس از شستشو ، یک بار در روز یا یک بار در هفته استریل کنید (طبق توصیه های فوق).
بطری ها ، سرشيشه سه سوراخه اونت ، حلقه ها و کلاه ها را روی یک سطح تمیز قرار دهید تا هوا خشک شود - هرگز با حوله خشک نکنید زیرا این امر می تواند منابع تغذیه را آلوده کند.

چگونه بطری های کودک قدیمی را تمیز کنیم

اگر این اولین کودک شما نیست و شما لوازم مورد نیاز از نوزاد قبلی خود را ذخیره کرده اید ، باید بدانید که چگونه بطری های کودک قدیمی را تمیز کنید. با این حال ، قبل از تمیز کردن بطری های قدیمی ، باید آنها را بازرسی کنید تا از استفاده آنها در استفاده از کودک بی خطر باشند.
چه موقع پرتاب بطری های کودک

نوک سینه های پاره شده یا ترک خورده را دور بریزید
حلقه های پاره شده یا ترک خورده را دور بریزید.
کلاه های بطری پاره شده یا ترک خورده را دور بریزید.
بطری های شیشه ای خرد شده را دور بریزید.
بطری های پلاستیکی ترک خورده را دور بریزید.

اگر بطری های قدیمی دارید که رنگ آمیزی شده یا بوی نامطبوع دارد ، می توانید قبل از دور ریختن آنها را تمیز کنید. در اینجا چند نکته برای تمیز کردن بطری های کودک بدون رنگ و بد بو ارائه شده است.
نحوه تمیز کردن بطری های کودک بدون رنگ

بطری را با آب داغ پر کنید.
جوش شیرین را اضافه کنید.
با یک برس بطری کاملاً تمیز کنید.
اگر نمی توانید لکه ها را از بین ببرید ، کنار بگذارید.

نحوه تمیز کردن بطری های بد بو کودک

بطری را با آب داغ پر کنید.
1 قاشق چایخوری سرکه اضافه کنید.
یک شب خیس کنید.
با یک برس بطری کاملاً تمیز کنید.
خوب بشویید.
اگر بو هنوز وجود دارد ، از مصرف آن صرفنظر کنید.

مزایای بطری های تمیز کودک

هنگامی که می دانید چطور بطری های شیر بچه را به طور صحیح تمیز کنید ، فواید سلامتی زیادی برای کودک وجود دارد. از آنجا که سیستم ایمنی بدن نوزاد شما کاملاً توسعه نیافته است ، دانستن چگونگی تمیز کردن بطری های نوزاد و سرشیشه اونت دو سوراخ تازه متولد شده بسیار مهم است.

هنگام پیشگیری از بطری ها و فرمول های کودک همانطور که می توانید هنگام استفاده از هر نوع مواد غذایی به منظور جلوگیری از بیماری های ناشی از مواد غذایی ، همان احتیاط را انجام دهید. همیشه قبل از تهیه فرمول و بطری کودک دست ها را کاملاً بشویید.
علائم بیماری ناشی از غذا در نوزادان:

کودک مقدار طبیعی مایعات را مصرف نمی کند.
تب بالا برای مدت زمان طولانی.
اسهال حاوی خون.
استفراغ - هیچ چیزی را نمی تواند حفظ کند.
سرخوردگی بیش از حد.

پایین رفتن به Gitty Nitty

نکته اصلی این است که آیا شما یک والدین جدید هستید یا یک والدین باتجربه ، یکی از مهمترین چیزهایی که می توانید یاد بگیرید این است که چگونه بطری های کودک را به درستی تمیز کنید. نوزادان و نوزادان به سرپرست سرپرستان خود هستند. رشد آنها به تعامل با والدین بستگی دارد. سلامتی آنها به این بستگی دارد که والدین مسئول چیزهایی باشند که می توانند کنترل کنند.

همیشه بطری های کودک را روی یک سطح تمیز آماده کنید. پس از تمیز کردن قسمت آماده سازی ، زمان تمیز کردن دست شما فرا رسیده است. این باید آخرین مرحله قبل از استفاده از هرگونه استفاده برای تهیه بطری های کودک باشد.

بهداشت خوب هنگامی که وظیفه شما برای تأمین مواد غذایی کودک - مواد غذایی و ظروف (در این مورد ، بطری) است ، بسیار مهم است. همیشه ، همیشه ، همیشه قبل از تماس با بطری های کودک یا فرمول ، دستان خود را کاملاً بشویید.
مراحل شستن دست ها:

دستان مرطوب را با آب گرم و جاری کنید.
صابون بزنید.
دستها را با هم مالش دهید - از جمله بین انگشتان.
دستها را به مدت 20 ثانیه یا بیشتر بشویید.
کاملاً بشویید.
دستها را با حوله تمیز یا پارچه خشک کن خشک کنید.
برای جلوگیری از آلودگی مجدد ، شیر آب را با حوله / پارچه خشک کنید.

هنگام مراقبت از نوزادان و کودکان کوچک ، برخی از موارد بسیار تکراری می شوند. این شامل شستن دست ها ، بلافاصله شستن بطری ها بعد از هر بار استفاده و استریل کردن بطری ها است. این مهم است که شما یاد بگیرید که این وظایف را به درستی انجام دهید به گونه ای که با پیشرفت سیستم ایمنی بدن کودک کوچکترین و بدون عارضه میکروب و بدون باکتری ها را در اختیار شما قرار دهید.

آخر ، اما قطعاً کم اهمیت ، پس از اتمام بخش فنی ، به خاطر داشته باشید که زمان تغذیه یکی از بهترین فرصت ها برای پیوند زدن با کودک است. همیشه کودک را در هنگام تغذیه او نگه دارید. بطری را در دهان کودک قرار ندهید. به چشم بچه نگاه کنید و با او صحبت کنید یا آواز بخوانید. الکترونیک را کنار بگذارید و از این فرصت برای ایجاد یک رابطه پایدار با کودک خود استفاده کنید - رابطه‌ای که شامل تعامل است و اعتماد کوچک شما به شما را تقویت می کند.

مراقبت مناسب و تغذیه تعاملی مهمترین کارهایی است که می توانید برای مورد کوچک خود انجام دهید. برخی از مواردی که شما نمی توانید کنترل کنید ، برخی از مواردی که نمی توانید کنترل کنید - اما بهداشت صحیح و مراقبت از لوازم جانبی تغذیه کودک در دست شما است. تغذیه مبارک!