بطری های شیشه ای یا پلاستیکی کودک می تواند شیر مادر ، فرمول ، آب میوه یا آب را برای تازه کردن و تغذیه کودک خود نگه دارد. بطری ها باعث می شوند کودک خود را فوراً تغذیه کنید و به خواهران و برادران ، مادربزرگ ها و مادربزرگ ها و سرپرستان فرزند خود اجازه دهید وظایف تغذیه را به اشتراک بگذارند. قبل از اینکه بطری جدید یا چیز دیگری را که احساس می کنید به کودک خود نیاز به تمیز کردن عمیق دارید ، سرشیشه نچرال اونت و بطری را بجوشانید تا مطمئن شوید میکروب یا مواد شیمیایی را وارد سیستم فرزند خود نمی کنید.

مرحله 1

نوک سینه های بطری مورد استفاده کودک را با صابون ظرفشویی و آب گرم قبل از جوشاندن نوک سینه های قدیمی و جدید در همان گلدان بشویید. اگر متوجه تولید شیر یا فرمول پخته شده در داخل نوک پستان شده اید ، مرکز پزشکی کالیفرنیا اقیانوس آرام توصیه می کند از یک برس مخصوص بطری که در فروشگاه های مواد غذایی یا فروشگاه های کودک فروخته شده است استفاده کنید تا مواد باقیمانده را از بین ببرید.
گام 2

نوک سینه های بطری را در گلدان قرار دهید و به اندازه کافی آب شیر اضافه کنید تا کاملا آنها را بپوشاند. از آب کافی برای اطمینان از باقی ماندن پستانها در طی فرایند جوش استفاده کنید ، بنابراین می توانید آنها را در داخل و خارج استریل کنید.
مرحله 3

گلدان را روی اجاق گاز روی حرارت زیاد بنشینید تا آب آن جوش بیاید. بگذارید نوک سینه های بطری کودک حداقل پنج دقیقه در آب جوش بنشیند تا از استریل شدن آنها اطمینان حاصل کند ، مرکز پزشکی کالیفرنیا اقیانوس آرام توصیه می کند.
مرحله 4

سرشیشه سه قطره اونت بطری استریل شده را با آب انبر از آب داغ جدا کنید تا خودتان نسوزید.
مرحله 5

نوک سینه های بطری کودک را روی یک حوله تمیز قرار داده و به آنها اجازه دهید قبل از استفاده هوا کاملاً خشک شود. با این کار اطمینان حاصل می شود که نوک سینه ها گرما باقیمانده ندارند یا هنوز حاوی قطره آب گرم هستند که می توانند کودک شما را بسوزانند.

تفاوت در میزان جریان نوک سینه های مختلف بطری کودک چیست و چرا اهمیت دارد؟

من از والدین ، ​​به ویژه مادران شیرده پرسیده ام ، "بهترین سرشیشه نیم قطره اونت برای تغذیه بطری کودک من چیست؟" برای کودکانی که دارای مشکلات تغذیه ای دهانی مانند نارس ، شکاف کام یا بیماری قلبی هستند ، متخصصین گفتاردرمانی اغلب تصمیم می گیرند که نوک سینه ها به چه صورت باشد. استفاده کنید ، و آنها با کودک و خانواده کار می کنند تا از مناسب بودن بطری و نوک سینه استفاده کنند. اما در مورد شیرخوارانی که از شیر مادر تغذیه می شوند ، چه عاملی وجود دارد که ممکن است در آینده نیاز به تهیه بطری داشته باشد؟

من اغلب شکل نوک سینه ها و سرعت جریان را در نظر می گیرم. اولویت شخصی من پیشنهاد دادن نوک سینه استوانه ای است. من گمان می کنم که نوک سینه به شکل مسطح یا پیاز دار ممکن است زبان را در هنگام تغذیه مجدداً عقب نگه دارد ، در حالی که در دوران شیردهی ، زبان برای فهم و نگه داشتن تماس با پستان نیاز به بیرون زدگی دارد.

مقاله برای سؤال بالینی این هفته در هفته ، به سرعت جریان نوک سینه های مختلف می پردازد. نویسندگان توضیح می دهند که سرعت جریان اهمیت دارد زیرا بلع تنفس را قطع می کند. اگر سرعت جریان خیلی سریع باشد ، تنفس ها بیشتر قطع می شوند. شیرخواران با ترم سالم می توانند سرعت و سرعت خود را به سرعت کاهش دهند تا میزان گردش خون تا حدودی کنترل شود ، در حالی که نوزادانی که نارس یا نارسایی دیگری از قبیل بیماری قلبی یا بیماری های ریوی دارند ، در تعدیل میزان جریان با نوک پستان مشکل بیشتری دارند. خطر بالاتر برای پریشانی ، خفگی و آسپیراسیون.

این مطالعه میزان جریان شیر از نوک سینه های بطری را که معمولاً در بیمارستان یا بعد از ترخیص استفاده می شود ، برای کل 375 نوک پستان آزمایش کرد. آنها سرعت جریان نوک سینه ها را به چند روش مختلف مقایسه کردند: 1) مقایسه بین دقیقاً همان نوع نوک سینه ، و 2) مقایسه بین نوک سینه ها که در همان دسته از بازار قرار می گیرند ، مانند نوک سینه های اضافی.

آنها بطری های شیر را با استفاده از اندازه های محافظ مناسب در زاویه کنترل شده با پمپ Medela قلاب کردند و هر بار فشار یکسانی را اعمال کردند و سرعت جریان را اندازه گیری کردند.

به نظر شما نویسندگان این تحقیق ، درمورد میزان گردش شیر نوک سینه های مختلف ، اظهارات دقیق دارند؟ 1 یا بیشتر را انتخاب کنید:

نوک پستان با سریعترین سرعت جریان خون نوک پستان Medela Calma است.
همه نوک پستانها که به عنوان "جریان کند" به بازار عرضه می شوند دارای میزان جریان بسیار مشابه هستند.
محصولات دارای مارک پستان "زودرس" نسبت به نوک سینه های "جریان آهسته" جریان آهسته تری داشتند.
بسته بندی سرشیشه اونت صفر در توضیحات آن از نظر میزان گردش شیر دقیق می باشد.
به طور کلی ، هر نوک پستان از یک نوع خاص (یعنی همه نوک سینه های ضروری Gerber First) تقریباً دقیقاً همان میزان جریان دارند.