مبانی سرشیشه اونت بطری کودک
1. جریان
برای کودک شیرخوار ، مهمترین عامل در هنگام انتخاب یک بطری کودک ، جریان خون نوک پستان است. اصولاً جریان بطری به تعداد و شکل سوراخها یا شکافهایی که در قسمت بالای نوک پستان وجود دارد بستگی دارد و این باعث می شود شیر از بیرون خارج شود. بیشتر مارک ها در آنجا جریان نوک پستان را شبیه به اندازه لباس نشان می دهند.
اندازه 0

همچنین به عنوان جریان preemie یا جریان اول شناخته می شود. این بطری ها معمولاً دارای یک سوراخ نازک پین در نوک پستان هستند. آنها برای نوزادان نارس یا نوزادان تازه متولد شده که با سر شیشه اونت دو قطره های تازه متولد شده مبارزه می کنند ایده آل هستند.
اندازه 1

همچنین به عنوان جریان تازه متولد شده شناخته می شود. این نوک سینه ها دارای یک سوراخ جانبی استاندارد هستند و برای اصطلاح جدید متولد شده تا یک ماهگی طراحی شده اند. اگر با جریان نوک سینه بطری دست و پنجه نرم کنند ممکن است برخی از نوزادان شیرده این شرایط را در هر سنی ترجیح دهند.
اندازه 2

همچنین به عنوان جریان کند شناخته می شود. با 2 سوراخ برای نوزادان در حدود 1 تا 2 ماهگی یا نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می شوند ، با یک جریان کمی سریعتر طراحی شده اند.
اندازه 3

همچنین به عنوان جریان متوسط ​​شناخته می شود. این نوک سینه ها دارای 3 سوراخ در بالا هستند و برای کودکان 3 تا 6 ماهه طراحی شده اند. ما این موارد را برای کودک شیرخوار در این سن توصیه نمی کنیم. این اندازه می تواند اندازه جایگزینی برای نوزادان شیرخوار باشد که شیر می خورند و می توانند خودشان یک بطری نگه دارند.
اندازه 4

تند جریان سریع. با 4 سوراخ برای نوزادان بالای 6 ماه طراحی شده است. همانطور که در بالا ذکر شد ، ما این موارد را برای یک شیر مادر توصیه نمی کنیم مگر اینکه شما به طور انحصاری در حال پمپاژ باشید. اگر کودک هنوز در حال شیردهی است ، این جریان خیلی سریع است و خطر ابتلا به بطری افزایش می یابد.
جریان متغیر

این سر شیشه شیر اونت نچرال به جای سوراخ هایی در بالای نوک پستان دارای شکاف مستقیم یا شکل Y هستند. اینها برای نوزادان بیش از 3 ماه و برای مایعات ضخیم تر مانند فرمول کودک گرسنه طراحی شده اند. توصیه می کنیم از این موارد برای نوزادان شیرده پرهیز شود زیرا جریان اغلب برای شیر مادر خیلی سریع است و می تواند منجر به تغذیه بیش از حد و علائم کولیک شود.

سرعت جریان آهسته برای نوزادان شیرده بسیار مناسب تر است زیرا کنترل بیشتری بر سرعت دارند. درنهایت انتخاب برای شما کم خواهد شد و آیا احساس می کنید نرخ کودک خیلی سریع یا خیلی کند باشد.
نوک سینه های کند

مزایای

• ایده آل برای نوزادان جوان تر
• مشابه نرخ شیردهی
• کنترل بیشتر جریان

معایب

• نوزادان مسن می توانند ناامید شوند
جریان سریع

مزایای

• برای نوزادان مسن مناسب است
• اگر مادر کودک منحصراً در حال پمپاژ است ، خوب است

معایب

• اگر کودک خیلی سریع باشد ، می تواند خفگی یا پاشیده شود
• احتمال ترجیح بطری را افزایش دهید
• غذای بیش از حد

به یاد داشته باشید که بسته بندی را برای میزان جریان بررسی کنید زیرا اندازه در بین مارک ها متفاوت است ، بیشتر سردرگمی بین جریان اول و اندازه جریان جدید متولد می شود.
2. شکل

شکل نوک پستان تأثیر زیادی در اینکه کودک بطری را ترجیح می دهد یا خیر ، خواهد داشت. شما باید با توجه به نیاز خود یک شکل را انتخاب کنید. بیایید شکل نوک پستان بطری را کشف کنیم
استاندارد

پیدا کردن آسان و سرشیشه اونت دی جی کالا ارزان قیمت. آنها نوک سینه های بلند و قدیمی شما با پایه باریک هستند. پایه باریک این موارد را برای preemies یا تازه متولدین مناسب می سازد که دلبستگی گسترده اما آرام داشته باشند. نوزادان مسن تمایل به نوک پستان با این بطری ها را ندارند زیرا پایه ای که برای آنها خیلی باریک است ، ما در این مورد بطری های گسترده گردن را توصیه می کنیم.
گردن گسترده

طراحی شده برای تقلید از گرد بودن یک سینه. پایه کوتاه تر و پایه گسترده تر باعث می شود که نوزادان شیرده تقلید اتصال یک سینه واقعی را راحت تر کنند. اینها بیشتر برای نوزادان بزرگتر یا بزرگتر مناسب است که می توانند لبهای خود را در اطراف پایه شل کنند. بطری پایه گسترده ممکن است خیلی گسترده باشد که بعضی از نوزادان کوچکتر یا زودرس به درستی وصل شوند.
ارتودنسی

نوک سینه کمی زاویه دار و مسطح. آنها به گونه ای طراحی شده اند که از شکل نوک سینه های مادر هنگام داخل دهان کودک تقلید کنند. نوزادان شیرده بیش از سایر نوک سینه ها بخصوص در صورتی که به طور انحصاری از شیر مادر تغذیه می شوند ، این موارد را قبول می کنند. در استفاده از این نوک سینه ها مراقب باشید زیرا اغلب راه صحیح را دارند و نگه داشتن آن به روش اشتباه می تواند باعث ایجاد جریان تقریبا غیر وجودی برای کودک شود.